ο γιός του Άρη

Είδα ότι η συζήτηση για το Pride Κύπρου άρχισε να προχωρά. Ξέρω ότι τα παιθκιά της Accept εκανονίσαν μια συνάντηση με όποιους εθέλαν τζαι ότι εμαζέψαν ήδη ιδέες.
Έχω πολλήν εμπιστοσύνη στα παιθκιά που εν στην Accept…

Είπα να δώκω τζαι εγώ τες δικές μου ιδέες.

Είμαι με την εντύπωση ότι υπάρχουν δύο πτυχές στα Pride.
Η μια εν η πολιτική τζαι η άλλη εν το γλέντι, το χόι-χόι που λαλεί τζια ο Κυπρολέοντας.
Χωρίς να σημαίνει ότι το γλέντι δεν έσσει πολιτική διάσταση, για σκοπούς κειμένου με το πολιτική εννοώ ενημερώσεις, συζητήσεις, κουβέντες…

Τα Pride ανά τον κόσμο, ανάλογα με το πού είμαστε στον χάρτη τείνουν να διούν έμφαση στο ένα που τα θκιό.
Εν κάτι που μου κάμνει πολλύν νόημα αφού οι ανάγκες κάθε τόπου εν διαφορετικές.

Το Pride στην Αγγλίαν έσσει μπόλικον χόι-χόι διότι τζίνον έσσει παραπάνω αξία να γίνεται.
Τα Pride στα Βαλκάνια έχουν παραπάνω πολιτική πλευράν διότι χρειάζουντε την.

Εμείς πιστεύκω ότι είμαστεν πιο κοντά στα Βαλκάνια όσο αφορά τες ανάγκες μας.

Θκιαβάζοντας τούτα που είσσεν πει πιο παλιά ο Κυπρολέοντας, ότι δηλαδή θέλει χόι-χόι (ήντα ωραία λέξη να την λαλείς θκιο φορές πάνω-τ-άλλου, α!) διότι βαρκέται τα άλλα, εμένα εν με βρίσκει σύμφωνο.

Ξεκαθαρίζω ότι σε καμιά περίπτωση δεν εννοώ ότι δεν πρέπει να έσσει πάρτι ή γλέντια. Αλλά πιστεύκω ότι πρέπει να είμαστε πολλά πολλά προσεκτικοί.

Ποιοί εν οι στόχοι μας;
> να κάμουμεν τους lgbt να ξεφοηθούν
> να κάμουμεν τους ετερόφυλους να ξεφοηθούν

Θεωρώ ότι αν η εικόνα που εν να φκει προς τα έξω έσσει να κάμει με κόσμο που φωρεί φτερά τζαι βουρά τίτσιρος ούτε το ένα εν να πετύχουμεν ούτε το άλλο.
Τζαι όι, εν έχω εμπιστοσύνη στους δημοσιογράφους ότι εν να δείξουν τα πράματα με τον τρόπο που θα θέλαμε. Άρα πρέπει να είμαστε διπλά τζαι τριπλά προσεκτικοί.

Θέλω το Pride να εν μια σειρά που events (καμια εφτομά εν καλά).
Να έσσει μικρά events κάθε μέρα. Ομιλίες, ταινίες, συζητήσεις.
Τζαι να κορυφώνεται με μια παρέλαση. Μιαν μέρα, σε κεντρικό δρόμο. Δεν ξέρω πόσους θα μαζέψει το πρώτο Pride αλλά όσοι τζαι αν ένουν εν αρκετοί για αρκήν.

Με λία λόγια:

Θέλω το Pride να κάμει τους συντηρητικούς να δουν ότι οι εικόνες που έχουν στον νουν τους δεν εν απαραίτητα σωστές.
Θέλω το Pride να κάμει όποιον εν κλειστός στην ντουλάπα του να δει ότι έσσει τζαι άλλους, ότι εν φυσιολογικοί, ότι εν εντάξει τζαι ότι μπορούν να βοηθήσουν.

Τωρά που τα ξαναθωρώ ενόμιζα ότι είχα παραπάνω ιδέες. Τελικά τίποτε εν είπα… Αν μου έρτει τίποτε χρήσιμο πιο μετά λαλώ σας…
Α! τζαι πέτε μας που νωρίς τες ημερομηνίες να έρτουμεν τζαι ‘μεις που τα εξωτερικά. Τζαι ας μας λαλεί ο Darkman να μεν ασχολούμαστεν διότι παίζουμεν τους έξυπνους…

Comments on: "Οι σκέψεις μου για το Pride Κύπρου" (3)

  1. Nikos Darkman said:

    Έχω παρευρεθεί στη συνάντηση για την οποία μιλάς. Απ’ ό,τι κατάλαβα, όλοι συμφωνούν να γίνει το 2ο μισό του 2012 λόγω της Κυπριακής Προεδρίας της ΕΕ. Διατυπώθηκε η άποψη να μην γίνει κοντά στις 15 ή 20 Ιουλίου για ευνόητους λόγους. Εγώ θα πρόσθετα γενικώς να αποκλείσουν το Καλοκαίρι. Εξάλλου το Καλοκαίρι γίνονται PRIDE σε άλλες χώρες, οι οποίες δεν έχουν ηλιοφάνεια τις υπόλοιπες εποχές του χρόνου. Θα ήταν πιο χρήσιμο να αξιοποιηθεί η ηλιοφάνεια που έχει στην Κύπρο το Φθινόπωρο. Πέραν τούτου, δεν είναι και ό,τι καλύτερο να παρελαύνεις κάτω από 45 C.

    Εκείνο όμως που θεωρώ φλεγον ζήτημα είναι το ΠΟΥ και όχι το ΠΟΤΕ. Αναμφίβολα, είναι σημαντικό να έχει κόσμο. Δεδομένου ότι οι ντόπιοι δυσκολεύονται να έρθουν, γιατί να μη βασιστούμε στους ξένους; Τουτέστιν, να γίνει το PRIDE κάπου που υπάρχουν πολλοί ξένοι: Πρωταράς, Αγία Νάπα, Πάφος, Λεμεσός και γενικότερα κάπου παραλιακά, μακρυά από την πρωτεύουσα, έχει περισσότερο νόημα. Στη συζήτηση τέθηκε και το ενδεχόμενο διοργάνωσης του PRIDE εκτός Λευκωσίας, αλλά απ’ ό,τι έχω καταλάβει δεν παίρνει κανείς σοβαρά αυτή την εισήγηση.

  2. Εν ενδιαφέρον τούτο που λαλείς για την εκμετάλλευση των ξένων Νίκο.
    Όμως εγώ θα ήμουν λίο επιφυλακτικός σε τούτο. Δεν θα έθελα να ταυτιστεί το Pride με τους ξένους. Εν μονοπάθκια που μπορεί να μας φκάλουν σε δρόμους που εν θέλουμε να πάμε. Εν σημαντικό το Pride να εν δικό μας. Όι διότι είμαστε μωρά τζαι έν θέλουμεν να μας το πιάν αλλά διότι νομίζω εν σημαντικό να μεν ενισχυθεί η εικόνα του «ξενόφερτου».
    Δεν λαλώ ότι ο κόσμος ούλλος πιστεύκει τούτα που λαλούν στες τάξεις των ακροδεξιών ότι ‘επέψαν τους οι τούρτζοι για να καταστρέψουν τον Ελληνισμό’ αλλά εν σημαντικό να νιώσουν οι πιο συντηρητικοί ότι εν τζαι ‘δικοί μας’ τούτοι (μισώ τούτη την έκφραση) αλλά τζαι τα πιο κλειστά lgbt άτομα ότι έσσει τζαι άλλους γυρόν τους.

    Τζαι μια τζαι είπα να γράψω, εσχολιάστηκε (αλλού) ότι το κείμενο χαρακτηρίζεται που «Προσκόλληση στην ετεροκανονικότητα με σκοπό την ενσωμάτωση μέσω της ομοιομορφίας. Εσωτερικευμένη σισσυφοβία και τρανσφοβία.»
    Σε κάποιο βαθμό εν σωστό το σχόλιο. Πρέπει να πω ότι εσωτερικευμένα είμαι σίουρος ότι έχω πολλά πράματα. Νομίζω ότι τούτα εν τα έχω, μπορεί να κάμνω λάθος… εν να το ψάξω.
    Όμως στα πλαίσια τούτου του κειμένου δεν εν τζιαμέ το θέμα.
    Ο λόγος που έχω τούτη την άποψη εν διότι πιστεύκω ότι εν πιο εύκολο να κάμεις κάποιον συντηρητικό να επεκτείνει τα όρια της σκέψης του αν το κάμεις ‘σιγά-σιγά’. Αν του δώκεις κάτι που να τον κάμνει να νιώσει ασφάλεια.
    Με άλλα λόγια πιστεύκω ότι το πρώτο Pride στην Κύπρο δεν μπορεί να δοκιμάσει να επιτεθεί ούλλες τες βαθιά ριζωμένες έννοιες. Εν να προκαλέσει αμυντικές αντιδράσεις που ένα σύστημα που εν να νιώσει πολλά να απειλούνται τζαι εν να δοκιμάσει να αυτοπροστατευτεί.

    Μπορεί να έχω λάθος; Μπορεί. Μακάρι.
    Αν νομίζεται ότι τζίνο εν θα κάμει ζημιά, εγώ πάλε μαζί σας είμαι.

    Σε καμιά περίπτωση, μα καμιά, δεν εννοούσα ότι πρέπει να μην είμαστε τούτο που πραγματικά είμαστε (ούλλοι ως κοινότητα τζαι ο καθένας ξεχωριστά) ή να μεν έρτουν τρανς άτομα (την παρουσία των οποίων θεωρώ απαραίτητη).

  3. Το ιστολόγιο AΓΑΠΗ ΠΑΡΑΞΕΝΗ διεξάγει δημοσκόπηση με θέμα «Πού πιστεύεις ότι είναι καλύτερα να γίνει το πρώτο Cyprus LGBT-Pride;» Το ιστολόγιο εισηγείται: Λευκωσία, Λεμεσό, Λάρνακα, Πάφο, Αγία Νάπα, Πρωταρά. Μπορούν όμως να γίνουν και εισηγήσεις για άλλες τοποθεσίες. Περισσότερα εδώ: agapiparakseni.blogspot.com .

Σχολιάστε

