ο γιός του Άρη

Tears

Image by TimOve via Flickr

Τους τελευταίους μήνες εν επολλοέγραφα σε τούτο το blog. Ο λόγος ήταν μάλλον διότι ήμουν καλά. Τζαι, ομολογουμένως, το γράψιμο δαμέ φκαίνει μου πιο καλά άμα δεν είμαι καλά…

Την τελευταία φορά που έγραψα επήενα πίσω σπίτι.

Επήα θάλασσα, επήα βουνό, είδα φίλους, έδωκεν μου ο ήλιος, έδρωσα… έδρωσα… ποττέ δεν είχα εκτιμήσει το δρώμαν…

Τζίνη την μέρα άρκησα να ξυπνήσω. Ένιωσα κάποιον να ανοίει την πόρτα το πρωί αλλά άλλαξα πλευρό. Όπως έμαθα μετά ήταν για να δει πως ήμουν με σβηστό το aircondition.
Εξύπνησα σχεδόν μεσημέρι.
Άνοιξα τον υπολογιστή τζαι εμπήκα να θκιαβάσω τα νέα (εν μια πρωινή ιεροτελεστία που προσπαθώ να κόψω).
Εξεκίνησα να θκιαβάζω για μιαν έκρηξην αλλά κάτι δεν επήενε καλά. Διότι δεν ελάλεν σε πια χώρα εγίνηκεν το κακό…
Εν Αφρικήν; Καμιά τριτοκοσμική που εν ξέρει να κάμει ούτε τα βασικά για να αυτοπροστατευτεί;
Εν Ευρώπην; Καμιά μεγάλη που έσσει τόσα εκρηκτικά που δεν ξέρει τι να τα κάμει;

Τελικά ήταν στην Κύπρο.

Τζίνην την πρώτη μέρα είχα πολλά να γράψω. Τουλάχιστον τέσσερις φορές εξεκίνησα. Κάθε φορά εσταμάτουν διότι κάτι μέσα μου εν με άφηνε να γράψω τούτα που είχα μες τον νούν μου.
Τες επόμενες μέρες αυξάνετουν αθροιστικά η αηδία που ένιωθα για ένα σύστημα τζαι ένα δίκτυο αποτυχημένων νοοτροπιών που σκοτώνει.
Εθύμωσα, εξαναέργαψα τζαι εξαναέσβησα… Εφκήκα στους δρόμους…
Απογοητεύτηκα.

Με την έκρηξη ένιωσα ούλλην μου την αισιοδοξία για το μέλλον τούντου τόπου να ανατινάσσεται. Η συνέχεια τζαι το πολιτικό τζαι δημοσιογραφικό επίπεδο εμαζέψαν τα απομεινάρια τζαι επετάξαν τα, έτσι για να μεν μείνει ούτε ίχνος.

Μιαν εφτομάν μετά έφυα.
Καλά τζαι άντεξα τζαι τόσον.

Πονώ πολλά για τζίνον τον τόπο. Τζαι ας μεν ξέρω γιατί.

Ο λόγος που δεν έγραψα τόσο τζαιρό εν διότι εν έθελα να γράψω αν τούτο που θα έγραφα εν το «Εν θα ξαναπατήσω τζιαμέ!».

Εν για τούτο που επερίμενα…

Σχολιάστε

