ο γιός του Άρη

Πάω πίσω σπίτι.
Ή μήπως φεύκω που σπίτι για να πάω διακοπές στην πατρίδα;

Εγενήθηκα στην Κύπρο. Εμεγάλωσα στην Κύπρο.
Επήα σκολεία τζαι πανεπιστήμια στην Κύπρο.

Τωρά έφια, έναν χρόνον ούλλον τζι ούλλον.
Νιώθω ότι ο τόπος που είμαι τωρά πάει μου παραπάνω απ’ ότι η πατρίδα μου*.
Τζαι νιώθω τύψεις για τούτο.

Νιώθω ότι θέλω να μείνω λίον παραπάνω. Ότι έσσει τζαι άλλα να μου δώκει. Τζαι ότι έχω άλλα, πολλά, να πιάσω.
Εν θέλω να μείνω μετανάστης (εν πολλά άσσημα φορτισμένη τούτη η λέξη…)

Που πότε άραγε ξεκινάς να είσαι μετανάστης; Άμα πιάεις δουλειά; Άμα περάσει η 10ετεία; Άμα πάεις την νύχτα να πέσεις τζαι νιώθεις ότι πέφτεις στο σπίτι σου;

Θέλω πολλά να κάμω όσο τζαιρό χρειάζουμαι να κάμω δαμέ, να πιάω όσα έσσει να μου δώκει τζαι μετά να πάω πίσω. Να συνεχίσω ότι έκαμνα τζαι πριν. Να προσπαθήσω να κάμω την Κύπρο όπως την θέλω να ένι, όπως της αξίζει να ένι.

Όμως, ένεν μόνο η μάνα μου που φοάται ότι μπορεί να μείνω πάνω… Νομίζω ότι αν δεν εφοούμουν ότι η απόφαση να μείνω λίον παρπάνω σημαίνει ότι ρισκάρω να μεν πάω πίσω εν θα με απασχολούσε τόσο.

Τωρά, πάω πίσω σπίτι.
Τζαι εν με κανούν οι έννοιες μου, εν να πρέπει να εξηγήσω επανειλημμένα γιατί εν να συνεχίσω να είμαι πάνω μετά το τέλος των σπουδών μου.
Ευτυχώς έχω καλά επιχειρήματα.

Προφανώς το επιχείρημα ότι εν να μείνω πάνω για να δω ήνταλως ένι να είσαι πούστης τζαι να μεν κόφτει κανέναν εν θα το χρησιμοποιήσω. Όμως έσσει άλλα παρόμοια.

Νιώθω λίην ανασφάλεια που παίρνω τούτη την απόφαση. Όι διότι εν να μείνω πάνω, μόνος μου τζαι κούκουφος όπως λαλεί η μάνα μου αλλά διότι εν να πεθυμώ τους πολλά σημαντικούς για μένα ανθρώπους. Εν θα μαθαίνω τα νέα τους όπως αν ήμουν τζιαμέ. Εν θα φκαίνω έξω μαζί τους. Εν να προχωρούν τες ζωές τους τζαι εγώ εν να είμαι μακριά.
Τζαι με τον ίδιο τρόπο εν να έχω ένα νέο τζαι εν να πρέπει να ελπίζω ότι εν τους τα πρίζω που το skype για να τους το πω. Εν να θέλω μια συμβουλή τζαι εν να πρέπει να κλείσω ραντεβού στο ίντερνετ να τους το πω.

Η αλήθκεια ένι ότι αν ούλλα παν όπως εν το (πολλά πολλά πολλά πρόχειρο) πρόγραμμα, εν θα αρκήσω πολλά να πάω πίσω.
Επίσης αλήθκεια ένι ότι αν τελικά καταλήξω να μεν πάω πίσω, εν θαν επειδή εν θέλω πιον την Κύπρο, αλλά διότι η Κύπρος εν με θέλει εμένα.

Πάω πίσω σπίτι. Εν να σας δω πον να κάτσει το αεροπλάνο.

*εκτός που τον γέριμο τον τζαιρό.

Comments on: "Πάω πίσω σπίτι" (8)

  1. καλές διακοπές! τζαι γω έχω απορία πότε λοαρκάζεσαι για μετανάστης. Νομίζω εν αμαν εν θωρείς μια ημερομηνία που να στρέφεσαι πίσω.

  2. υπέροχο! πραγματικά εκπληκτικό! θα θέλαμε να το δημοσιεύσουμε – αν συμφωνείς, στείλε μου κάνα ημεηλάκι παρακαλώ 🙂

  3. Nikos Darkman said:
    • Δεν είμαι σίγουρος ότι εκατάλαβα τι ακριβώς πρέπει να δω…

      • Nikos Darkman said:

        Zέφυρος, να κάνεις scroll κάτω από τις φωτογραφίες και να διαβάσεις τα σχόλιά μου.

  4. εν μου το έστειλες ποττέ τελικά… 😦

Σχολιάστε

