ο γιός του Άρη

Πριν καμιά εφτομάν έκαμα το ‘τεστ’ της Εκλογικής Πυξίδας Κύπρου τζιε αμέλισα να δημοσιεύσω το κείμενο που έγραψα διότι ήταν ατέλειωτο. Είδα το κείμενο του dm3k όμως τζαι είπα εν ώρα μου

—–

Ε, έτω, έθελα μου τζαι τεστ. Τι εκατάλαβα τωρά;

Η εκλογική πυξίδα ερώτησεν με λία πράματα, εγώ είπα της, τζαι τζίνη ετοποθέτησεν με πολιτικά.

Εγιώ το μόνο που εκατάλαβα εν ότι έχω δίκαιο που εν μου αρέσκει κανένας…

Υ.Γ.: Η εδεκ εν πιο σκληρή τζαι που το δηκο; Οι οικολόγοι εν πιο σκληροί τζαι που την εδεκ; ουάο…

Comments on: "Τι εκατάλαβα τωρά;" (1)

  1. Καταρχας, η ΕΔΕΚ αριστερη; Περιπαιζουμαστεν τζιαι δαμαι;

Σχολιάστε

