ο γιός του Άρη

Τούτο το μήνυμα έπιασα το την προηγούμενη εφτομάν:

ΑΝΕΣΤΗ Ο ΧΡΙΣΤΟΣ ΚΙ ΕΥΦΡΑΙΝΟΝΤΑΙ ΟΙ ΕΛΛΗΝΕΣ! ΚΥΡΙΑΚΟΣ ΑΝΑΣΤΑΣΙΑΔΗΣ Αρ1

Αποστολέας: ANASTASIADI

Κύριε Αναστασιάδη μου,

ξέρω σε;

ξέρεις με;

Τι μου στέλνεις μηνύματα καλό;

Αν με κόφτει που ανέστη ο Χριστός εν να μου το πει ο παπάς της δικής μου της ενορίας.

Νομίζεις ότι αν μου το πεις εσύ, ΠΑΡΑΝΟΜΑ, εν να με πείσεις παραπάνω ότι ανέστη; Οξά νομίζεις ότι έτσι εν να σε ψηφίσω;

Είσαι τζαι που κόμμα που θέλει να περνιέται για ευρωπαϊκό που σας έσσει ο Θεός (ναι, ο ανεστημένος)

Σχολιάστε

