ο γιός του Άρη

Φτάνει μια μέρα που γίνεσαι 18 χρονών. Επερίμενες τα 18 σου μια ζωή. Τωρά μπόρεις να κάμεις ότι θέλεις. Τωρά μπόρεις να πάρεις τες αποφάσεις που σε αφορούν. Τωρά εν διάς λόον σε κανέναν εκτός που τον εαυτό σου. Αποφασίζεις τζαι ζεις με τες συνέπειες. Ή τουλάχιστον τούτο γίνεται σύμφωνα με τους νόμους.

Αφού για να καταλάβεις πόσο αλλάξαν τα πράματα, τωρά, μπόρεις ακόμα τζαι να πεις ποιος θέλεις να παίρνει τες αποφάσεις εκ μέρους σου.
Διότι τωρά ψηφίζεις. Καλό…

Ξαφνικά ανακαλύφκεις ότι έσσει πολλούς που θέλουν να σου μιλήσουν.
Πιάνουν σε τηλέφωνο που μιαν ‘φοιτητική’ παράταξη για να σου πουν μπράβο που επέρασες στο πανεπιστήμιο. Το ότι εσύ δεν έφτασες να το μάθεις που την κανονική οδό ή το ότι δεν τους έδωκες ποττέ το τηλέφωνό σου καμιά σχέση δεν έσσει.

Τζαι μετά πιάνεις κάθε φτομά μήνυμα. Πιο συχνά άμαν κοντεύκουν εκλογές.

Τι κάμνεις φίλε μου; Είσαι καλά; Έγραψες; Θέλεις να σου δώκουμεν σημειώσεις; Θέλεις να έρτεις στο πάρτι μας; Κάμουμεν το πιο φοιτητικό πάρτι εμείς. Θέλεις να θκιαβάσεις την εβδομαδιαία φυλλάδα μας; Γράφουμεν τα ίδια που γράφουν τζαι οι άλλοι στην δική τους με ανάποδα τα ονόματα! Για να φανταστείς, εν τα ίδια με τούτα που εγράφαμεν πριν 10 χρόνια που ήταν δαμέ η αρφή σου.

Μετά περνούν οι εκλογές τζαι εν να πνάσουν λίο.

Οι άλλοι, οι λίον πιο μιτσοί, εν χασιμιοί ολόχρονα. Τζαι πιάνουν μόνο τους δικούς τους μια φορά πριν τες εκλογές.
Α: Έλα Ζέφυρε μου, τι κάμνεις; καλά;
Ζ: Συγνώμη, ποιος είσαι;
Α: Είμαι ο Α, που την Χ παράταξη.
Ζ: Χα… Ε;
Α: Έπιασα σε για να σου πω ότι θα κατεβούμε στες εκλογές τζαι φέτος…
Ζ: Μπράβο σας
Α: Ναι, ε τζαι πιάνω σε για να δω αν μπορούμε να στηριχτούμε στην βοήθεια σου.
Ζ: Ε, αν θέλεις στηρίχτου αλλά μάλλον εν να πέσεις αν εν που λόου μου που καρτεράς.
Α: Γιατί;
Ζ: Τι γιατί ρε φίλε; Έσσει ένα χρόνο που τες προηγούμενες τζαι εν εκάματε τίποτε τζαι πιάνεις με τηλέφωνο τωρά σε ένα τηλέφωνο που δεν σου έδωκα ποττέ μου για να μου πεις να ψηφίσω; Είπαμεν, οι άλλοι εν πρίκτιες τζαι κάμνουν πελλάρες που πολλά λίον εν να με βοηθήσουν εμένα ως φοιτητή αλλά ό να σε ψηφίσω εσένα πον έκαμες τίποτε.
Α: Να το συζητήσουμε λίο ρε φίλε. Εμείς έχουμε ήδη άτομα που δουλεύκουν για την Φοιτητική Ένωση τζαι εν τζιαμέ.
Ζ: Τι τζαμέ ρε; εν να περιπεζούμαστε; εγώ την προηγούμενη εφτομάν ήμουν στην Γενική Συνέλευση τζαι επήα να δω τι κάμνετε οι εκπροσώποι των φοιτητών για να ξέρω τζαι είδα τζιμέ τους άλλους να σφάζουνται σαν τες όρνιθες τζαι εσείς ούτε καν επήατε. Άμαν εν πάεις ούτε στην Γενική Συνέλευση γιατί να σε ψηφίσω;
Α: Καλάν φίλε μου, απλά διότι τα στοιχεία μας δείχνουν ότι η καταγωγή σου πρόσκειται στις ιδέες μας είπαμε να σου πούμε, εν τζαι θέλουμεν να ενοχλούμε.
Ζ: Ήνταμπου κάμνει η καταγωγή μου;
Α: Τίποτε φίλε μου, άηστο.
Ζ: Γεια σου τζαι σένα!

Στην ανωτέρω Γενική Συνέλευση πράγματι εσφάζουνταν. Εμαλλώναν για πελλάρες τζαι θέσεις των φοιτητών σε πολιτικά ζητήματα. Για το πάργκινγ έν τζαι είπαν. Ούτε για τα άλλα προβλήματα των φοιτητών. Εφάν όμως μισήν ώρα να μαλλώνουν για ένα ψήφισμα στο οποίο εσυμφωνούσαν τζαι ο καφκάς ούλλος ήταν να δουν ποιος το εισηγήθηκε πρώτος.

Μιλώντας με έναν που μιαν που τες μεγάλες:
Μ: Εν να μας ψηφίσεις φίλε μου;
Ζ: Εν να ψηφίσω έναν που έσσετε τζαι αρέσκει μου
Μ: Μπράβο.
Ζ: Έχουν τζαι οι άλλοι ένα-θκιό καλούς, εν να τους ψηφίσω τζαι τζίνους.
Μ: Ε… μα φίλε μου εν ναν άκυρον έτσι. Εν κάθετη η ψηφοφορία.
Ζ: Έν τζαιν δικό μου πρόβλημα τούτο. Εμένα ρωτάτε με ποιους θέλω τζαι εν να σας πω ποιούς θέλω. Τωρά πάνω σε ποια στήλη εν να τους βάλετε εν τζαι κόφτει με.
Μ: Σοβαρά όμως, εν τζαιν να μετρήσει.
Ζ: Σοβαρά, εν να ψηφίζω έτσι ώσπου να αλλάξετε τους κανόνες τζαι να μετρά.
Μ: Μα γιατί;
Ζ: Διότι εν δημοκρατία που έχουμεν υποτίθεται. Τζαι θέλω να μπόρω να ψηφίζω τζίνους που θεωρώ εγώ άξιους, όι τζίνους που θεωρείς εσύ. Μεν ανησυχείς. Εν τζαι περιμένω να μου πεις ότι συμφωνείς. Ξέρω ότι η κάθετη ψηφοφορία, μαζί με το μάντρισμα που κάμνετε με την μάππαν εν ότι πιο δυνατό έσσετε. Αλλά έχω τζαι εγώ την άποψη μου.
Μ: Μα ρε φιλέ, εν τζαι ψηφίζεις άτομα, ψηφίζεις ιδεολογία!
Ζ: Δηλαδή λαλείς μου ότι τούτοι βάλλετε εν πρόβατα, έν έχουν άποψη τζαι προσωπικότητα τζαι ότι πει το κόμμα εν να κάμουν;
Μ: ‘Οι ρε. Ένεν έτσι που πάει. Αλλά ούλλοι ακολουθούν παρόμοιες γραμμές. Τούτο που λαλείς, η οριζόντια η ψηφοφορία, κτυπά το παραταξιακό κίνημα.
Ζ: Καλά να του κάμει! Αν το ‘παραταξιακό κίνημα’ θέλει να με υποχρεώνει να ψηφίζω μόνο δικούς του αντί να πρέπει να με πείσει, καλά να πάθει. Τζαι στην τελική, το ‘παραταξιακό’ ή το κομματικό κίνημα εν τζαι απαιτούνται για την δημοκρατία ή για το σύνταγμα.
Μ:Μα ρε φιλε, εν αντιδημοκρατικό τούτο.
Ζ:[!!!] Καλάν, γεια!

Τούτα εν πολλά λία που τούτα που εβίωσα κατά τα φοιτητικά μου χρόνια. Προσθέστε 10 χρόνια στα πιο πάνω τζαι, πάω στοίχημα ότι, τούτοι εν ναν οι επόμενοι υποψήφιοι βουλευτές!

Φτάνει μια μέρα που γίνεσαι 18 χρονών. Επερίμενες τα 18 σου μια ζωή. Τωρά μπόρεις να κάμεις ότι θέλεις. Τωρά μπόρεις να πάρεις τες αποφάσεις που σε αφορούν. Τωρά εν διάς λόον σε κανέναν εκτός που τον εαυτό σου. Αποφασίζεις τζαι ζεις με τες συνέπειες. Ή τουλάχιστον τούτο γίνεται σύμφωνα με τους νόμους.

Τζαι πάεις τζαι διούν σου το ψηφοδέλτιο τζαι μπαίνεις πίσω που την κουρτινούαν τζαι θωρείς το, τζαι ξαναθωρείς το… Τζαι θέλεις να βάλεις τα κλάματα.

Σχολιάστε

