ο γιός του Άρη

Night view of the Naviglio Martesana canal in ...

Image via Wikipedia

Στέκω στο παράθυρο.

Βλέπω κάτω. Έξω από τα όρια του σπιτιού, έξω από τα όρια του εαυτού μου.

Λίγα αυτοκίνητα σταθμευμένα στο πλάι του δρόμου, λίγες βάρκες σταθμευμένες στην άκρη του ποταμού.

Προσέχω τον καθρεφτισμό της λάμπας του δρόμου στον ποταμό.

Συγκεντρώνομαι πάνω της εντελώς ασυνείδητα.

Με υπνωτίζει.

Βλέπω την λάμπα να χορεύει πάνω στον ποταμό. Μια νύφη του ποταμού σε μια παράσταση μόνο για μένα.

Το μυαλό μου σκέφτεται μόνο αυτό το θέαμα. Το απολαμβάνει. Δεν υπάρχει τίποτε άλλο μέσα εκείνη τη στιγμή. Καμιά άλλη σκέψη, καμιά ανησυχία.

Μετά, μόλις αντιλαμβάνομαι ότι η νύφη του ποταμού έχει μια αδερφή που στέκει υπεροπτικά λίγο πιο κάτω, λίγο έξω από τον ποταμό, γυρίζω το βλέμμα μου για να την δω. Την εντοπίζω εύκολα και το θέαμα είναι αποκρουστικό. Στέκει εκεί’ ακίνητη, θυμωμένη και ξεμωραμένη.

Όμως, αν για μια στιγμή σκεφτώ ότι οι δύο λάμπες δεν είναι πράγματι δύο αλλά μια μια τότε… τότε… πως το είδωλο, πως το αντίγραφο, μπορεί να γίνεται ωραιότερο, πιο χαρούμενο και πιο ενδιαφέρον από το αυθεντικό;

Πως είναι δυνατόν το φως που ξεκινά από την ίδια λάμπα να μου προκαλεί την ίδια ώρα απέχθεια ερχόμενο κατευθείαν στο οπτικό μου νεύρο και να κερδίζει όλη μου την προσοχή αν μεσολαβήσει ένας μικρός σταθμός από το νερό.

Πως το νερό μπορεί να προκαλέσει τέτοια αναστάτωση στην αμυγδαλή που κρύβω βαθιά μέσα μου;

Αυτά που γράφω δεν είναι αποτέλεσμα εξωτερικών επεμβάσεων στις  συνάψεις του εγκεφάλου μου.

Μην σκέφτεσαι αν είμαι υπό τον έλεγχο ψυχοδραστικών ουσιών.

Είναι απλά ένδειξη ότι κοντεύει η ώρα που θα πρέπει να αρχίσω τις ουσίες.

Μην διερωτάσαι αν πίνω κάτι. Να είσαι σίγουρος ότι θα έπρεπε!

Comments on: "θα έπρεπε!" (1)

  1. Χμμμμ…λαλείς;

Σχολιάστε

