ο γιός του Άρη

Χωρίς ερωτηματικό. Το Δέκα ήταν καλό.

Tο ημερολόγιο δείχνει 2011.

Το 2010 είναι παρελθόν.

Πώς μπόρεις να γράψεις ένα κείμενο για τον χρόνο που περνά χωρίς να χρησιμοποιήσεις ατάκες κλισέ;

(το ημερολόγιο θα δείχνει/θα είναι παρελθόν/έθελα να πω τζαι για μας που ‘περνούμε το κατώφλι του νέου έτους’ αλλά είπα να μεν το παρατραβήσω)

Έκαμα λίην αποχή που το blog για διάφορους λόγους τελευταία. Δεν εν ώρα τους.

Τωρά κάμνω αναδρομή.

Το Δέκα ήταν το έτος του εαυτού μου.

Όση σημασία δεν του έδωκα τόσα χρόνια έδωκα του τωρά. Που το 11 τζαι μετά εν να έρτω στα ίσσια μου.

Κατά το Δύο Χιλιάδες Δέκα άρχισα να γράφω στο blog πιο συστηματικά, ενώ δημοσίευσα τζαι κάποια πιο παλιά κείμενα που ήταν χαμένα σε σκληρούς δίσκους. Η ανατροφοδότηση που έπιασα εστιγμάτισε με (με πολλά καλό τρόπο). Έμαθα, μεταξύ άλλων, ότι με ένα τόσο απλό τρόπο όσο το να γράψω για τις εμπειρίες μου μπορώ να βοηθήσω άλλους.

Κατά το Δύο Χιλιάδες Δέκα εφκήκα που την ντουλάπα μου σε έναν, αρχικά, πολλά καλό φίλο. Ήταν μια που τες πιο έντονες αλλά και θετικές (προσωπικού ενδιαφέροντος) εμπειρίες που έζησα.

Κατά το Δύο Χιλιάδες Δέκα επήα διακοπές στον αγαπημένο μου τόπο.

Κατά το Δύο Χιλιάδες Δέκα απόλαυσα το coming out ούλλης της Κύπρου μέσω της Accept. Εβίωσα, ονειρεύτηκα, εμίλησα, εφώναξα. Έκαμα ότι εμπορούσα μέσα που την ντουλάπα μου τζαι επιφυλάσσουμαι να έβρω πιο παραγωγικούς τρόπους για να βοηθήσω.

Κατά το Δύο Χιλιάδες Δέκα, το ποτάμι της Accept και ο συγχρονισμός του με την ψυχική μου κατάσταση επήραν με τζαι μένα μαζί τους. Μέσα σε 1 χρόνο σχεδόν όλοι όσοι εν σημαντικό για μένα να ξέρουν για την σεξουαλικότητά μου, ξέρουν το. Παρόλο που δεν το ξέρουν όλοι όσοι θα έθελα, ξέρουν το πολλά παραπάνω απ’ όσους εφαντάζουμουν πριν από 7 μήνες τζαι ΠΑΡΑ πολλά παραπάνω απ’ όσοι ενόμιζα πριν από ένα χρόνο.

Κατά το Δύο Χιλιάδες Δέκα εμετακόμισα σε μέρη μακρινά

Κατά το Δύο Χιλιάδες Δέκα εδυνάμωσα φιλίες τζαι προσωπικές σχέσεις.

Κατά το Δύο Χιλιάδες Δέκα έμαθα να λαλώ ‘όι’ (το κατά δύναμιν)

Κατά το Δύο Χιλιάδες Δέκα εξάφνιασα άτομα

Κατά το Δύο Χιλιάδες Δέκα εξαφνιάστηκα που άτομα

Κατά το Δύο Χιλιάδες Δέκα απογοήτευσα άτομα

Κατά το Δύο Χιλιάδες Δέκα εξάφνιασα τζαι απογοήτευσα τζαι εμένα

Κατά το Δύο Χιλιάδες Δέκα έχασα για πρώτη φορά το τραίνο μου (εν τζαιν δικό μου το τραίνο, εννοώ το τραίνο που έπρεπε να πιάσω!)

Κατά το Δύο Χιλιάδες Δέκα έχασα για πρώτη φορά το αεροπλάνο μου (τζαι για δεύτερη)

Κατά το Δύο Χιλιάδες Δέκα άνοιξα κεφάλαια που έπρεπε να ανοίξω που τζαιρό. Κάποια έκλεισα τα τζιόλας. Κάποια άλλα αναμένουν την σειρά τους.

Κατά το Δύο Χιλιάδες Δέκα έκαμα πολλά.

 

Το Δέκα δεν ήταν ένα εξαιρετικά καλό έτος για μένα. Ήταν, όμως, ένα εξαιρετικό έτος. Έδωκεν μου πολλά. Ή καλύττερα, έπιασα πολλά.

Σημαδεμένο, φυσικά, από το δικό μου αλλά και το Παγκύπριο coming out και από την μετακόμισή μου.

 

Πώς νιώθω;

Πιο αληθινός. Προς τους φίλους μου και προς εμένα.

και… και… και τύψεις που στην χώρα που ζω τωρά νιώθω περισσότερο ‘σαν στο σπίτι μου’ παρά στην χώρα που γεννήθηκα και μεγάλωσα.

Φόβο για το μέλλον. Το δικό μου και του τόπου μου (διότι θωρώ τι γίνεται τζαι με τα φασιστούθκια του τόπου μου).

Αλλά ξέρω ότι τα πράματα δεν ‘θα γινούν’, θα τα ‘κάμουμε’. Ο καθένας στο μέτρο των δυνατητήτων του, αλλά τα πράματα δεν γίνουνται μόνα τους.

 

Σας εύχομαι το τέλος του 11 να σας βρει όπως με βρήκε εμένα το τέλος του Δέκα.

Με αίσθημα ότι ο χρόνος ήταν γεμάτος και με αγωνία και όρεξη για να έρθει άλλος ένας γεμάτος χρόνος.

Καλή συνέχεια

Comments on: "Το 10 το καλό" (1)

  1. Σιγά σιγά συνειδητοποιώ τζι εγιώ ότι οι εμπειρίες έν εν απαραίτητο να εν καλές για να εν σημαντικές. Ίσια-ισια.
    Εύχουμαι σου λοιπόν τζιαι ο νέος χρόνος να εν γεμάτος, ει δυνατόν με ακόμα πιο καλές εξελίξεις· you deserve it 🙂

Σχολιάστε

