ο γιός του Άρη

Πάω να ππέσω. Σαν πάω, θωρώ έναν λαμπούιν πας το κομπούτερ μου. Τι μου λαλεί; Ότι ο γείτονας έσσει το ίντερνετ του ανοικτό τζαι εμπήκε το κομπουτερ μανιχόν του (είδε φως τζαι εμπείκεν που λαλούμεν;).
Τζαι πατώ το κομπούιν τζαι είπα να δω αν έσσει κανέναν νέο εις τα μπλόκς που θωρώ.
Πάμε λοιπόν αγαπητοί μου! Ιδού η δόξα της Κυπριακής Δημοσιογραφίας:

Πολιτικός πρόσφυγας ζητα αλλαγή φύλου με έξοδα του Κρατους!

26/11/2010 14:24:00
image


Σε εκκρεμότητα παραμένει εδώ και τουλάχιστον ένα χρόνο αίτημα Ιρανού πολιτικού πρόσφυγα στην Κύπρο, όπως το κράτος του καταβάλει τα χρήματα που χρειάζονται ώστε να υποβληθεί σε εγχείρηση… αλλαγής φύλου.
Με την συμπαράσταση του ΚΙΣΑ αλλά και με έκθεση της Επιτρόπου Διοίκησης Ηλιάνας Νικολάου η οποία καλεί το Υπουργείο Υγείας να στείλει τον συγκεκριμένο Ιρανό στο εξωτερικό για ικανοποίηση του αιτήματος του, η όλη υπόθεση προκαλεί .
Οι πιέσεις που υπάρχουν προς την κατεύθυνση του Υπουργείου Υγείας τόσο από την Επ. Διοίκησης, όσο και από το ΚΙΣΑ είναι αφόρητες, αφού στοίβες είναι οι επιστολές που υπάρχουν ώστε αυτό το αίτημα να ικανοποιηθεί άμεσα, με δαπάνες από τα κρατικά ταμεία.
Παρά τις δικαιολογημένες αντιστάσεις που υπάρχουν στο Υπουργείο Υγείας γιατί αλλοίμονο εάν ικανοποιηθούν τώρα και τέτοια αιτήματα, φαίνεται πως ο συγκεκριμένος Ιρανός πρέπει να έχει άλλη πολιτική στήριξη αφού το αίτημα του ενώ θα έπρεπε άμεσα να απορριφθεί και να σταλεί στον κάλαθο των αχρήστων, αυτό παραμένει ανοικτό και συντηρείται από τις Υπηρεσίες του κράτους.
Κι εμείς θέτουμε εύλογα ερωτήματα προς την κυβέρνηση:

1. Θα ικανοποιήσετε τον Ιρανό να αλλάξει φύλο με χρήματα του κράτους; Εκτός κι αν η Ευρωπαϊκή Ένωση διαθέτει «κονδύλια» για τέτοιες περιπτώσεις και ζητήσετε να τα πάρετε.
2. Το γεγονός πως το αίτημα δεν έχει απορριφθεί, μήπως εντάσσεται στο πλαίσιο της ανθρωπιστικής βοήθειας που προσφέρει το κράτος προς τους πολιτικούς πρόσφυγες;
3. Ζητήσατε εξηγήσεις για τη στάση της Επιτρόπου Διοίκησης, η οποία με την Έκθεση της ούτε λίγο ούτε πολύ ζητεί την μεταφορά του ανθρώπου αυτού στο εξωτερικό για ικανοποίηση του αιτήματος του, καλώντας το κράτος να δαπανήσει χιλιάδες ευρώ ώστε να μην κακοφανήσουμε τον Ιρανό;
4. Εάν ικανοποιηθεί το αίτημα του συγκεκριμένου Ιρανού, όπως ζητεί η Επίτροπος Διοίκησης, θα ενεργήσετε με ανάλογο τρόπο και σε άλλες παρόμοιες περιπτώσεις;

Ελπίζουμε το θέμα να το πάρει η Βουλή και τάχιστα και δώσει ένα τέλος γιατί η κατάσταση έχει παραγίνει…
Διαφορετικά, ομοφυλόφιλοι μουσουλμάνοι ανά τον κόσμο, ενωθείτε και κοπιάστε στην Κύπρο, παρέχει δωρεάν εγχειρήσεις αλλαγής φύλου.

Ήβρα το που την Antistasi ενώ η δημοσίευση είναι της εφημερίδας Το Ποντίκι

 

Τζαι εγώ τωρά να προβληματίζουμε…

Εν ποντικοπαγίδα που θέλουν ή δηλητήριο;

Αλλά τζαι εγώ τι επερίμενα; Κάτι διαφορετικό;

Όι, η αλήθκεια τούτα επερίμενα. Τζαι εν τούτα που εκαρτέρουν όταν ελάλουν ότι ο Θεμιστοκλέους εν εύκολος.

Εγώ γιατί να πρέπει να υπερασπιστώ τον εαυτό μου σε ένα θέμα άσχετο;

Διότι, έν τζαιν μόνο για το ότι εμπλέξαν τα της ομοφυλοφιλίας με τη διαφυλικότητα. Εν το ότι τζίνο που τους πονεί εν ότι εν αλλοδαπός!

Σημ.: Αξίζει να διαβάσετε την συζήτηση επιπέδου που ακολουθεί την δημοσίευση στην σελίδα του Ποντικού

Advertisements

Comments on: "Εν ποντικοπαγίδα που θέλουν ή δηλητήριο;" (12)

  1. Αναμετάδοση και από το ΕΛΑΜ

  2. Κασάφης said:

    Ο τρόπος με τον οποίον το έχουν διατυπώσει είναι απο προκλητικός μέχρι απαράδεκτος. Μια εφημερίδα οφείλει να είναι αντικειμενική κι όχι να υποκινεί υποκειμενικές αντιλήψεις. Το επίπεδο τους όμως, για ένα νοών άνθρωπο, είναι εμφανές άρα δεν είναι αυτό το θέμα μας.

    Προβληματίζομαι όμως ως προς το θέμα του πιο πάνω άκυρου κειμένου.
    Δεν είμαι εναντίον μη με παρεξηγήσεις.
    Απλά αν μπορείς σε παρακαλώ κάνε μια τοποθέτηση για να κατανοήσω κάποιες πτυχές του ζητήματος που με προβληματίζουν.

    • τι εν τούτο που σε προβληματίζει;

      • Κασάφης said:

        Όλο το ζήτημα.
        Αφενός, κατα πόσον είναι εφικτό κι αφετέρου ποιές είναι οι υποχρεώσεις της Δημοκρατίας ως προς τους πολιτικούς πρόσφυγες.

      • Η εφημερίδα, με καθόλου περίτεχνο τρόπο μπερδεύει τα της διαφυλικότητας με τα της ομοφυλοφιλίας. Τούτο το πράμα ενισχύει τις λανθασμένες ιδέες που έχει ο κόσμος στο νού του. Και αυτή τη στιγμή δεν βοηθά καθόλου σε τούτο που προσπαθούμε να κάμουμε στην Κύπρο διότι, περιπλέκει τα πράματα.

        Σκεύτου τωρά έναν άσχετο που ακούει για γάμο ομοφυλοφίλων τζαι σκέφτεται «όι τζαι ομοφυλοφίλων, ποιος εν η γεναίκα;»
        (απολογούμαι στις λεσβίες εκεί έξω αλλά… η αλήθκεια… έτσι εν να σκεφτεί!)

        Όμως, τωρά το ζήτημα χωρίζεται σε δύο ερωτήματα.

        Το ένα είναι: Η δημοκρατία υποχραιούται να προσφαίρει στους πολίτες την την διαδικασία (όχι μόνο την εγχείρηση) αλλαγής φύλου;

        Έχουμε έναν άνθρωπο ο οποίος εάν πάει σε ένα γιατρό ή σε ένα ψυχολόγο (που πρέπει να επήεν) μάλλον θα πιάσει την διάγνωση της Διαταραχής της Ταυτότητας του Φύλου.

        Δεν μπαίνω καν στην συζήτηση για το αν θα έπρεπε ή όχι να είναι διαταραχή (εν μια συζήτηση που γίνεται αρκετά τωρά που ετοιμάζεται το νέο ψυχιατρικό εγχειρίδιο) διότι δεν είναι της ώρας.

        Αν ένας άνθρωπος έχει ιατρική διάγνωση, δεν έχει το κράτος υποχρέωση να του προσφέρει θεραπεία;

        Δεν ξέρω τι λέει η Κυπριακή Δημοκρατία επί του θέματος, όμως υποθέτω ότι η δικαιολογία είναι ότι ‘δεν έχουμε αρκετά στοιχεία ότι λύει τα προβλήματα, ότι δεν είμαστε σίουροι ότι πράγματι εν θεραπεία, τζαι αφού εν ακριβή, δεν έχει αρκετή οικολογική σημαντικότητα (τάχα εν αξίζει τον κόπο)’.
        (δεν ξέρω αν εν επίσημη θέση, απλά ξέρω ότι εν η κριτική προς τούτη τη θεραπεία)

        Τζαι δαμέ πέφτει άλλη συζήτηση σχετικά με το αν η εγχείριση αλλαγής φύλου λύνει τα προβλήματα ή όχι. Πάντως η wikipedia λαλεί ότι κάτω του 1% το μετανιώνουν. ΔΕΝ εμελέτησα επιστημονική βιβλιογραφία επί του θέματος ακόμα!

        Δεν είμαι ούτε ψυχολόγος ούτε σεξολόγος. Όμως, θεωρώ (προσωπική μου άποψη) ότι αν έχουμε στοιχεία ότι η εγχείριση μπορεί να βοηθήσει κάποιον, έχουμε καθήκον να την προσφέρουμε. Αν όχι, το αντίθετο.

        Δεν ξέρω αν διαβάζει κάποιος που ξέρει παραπάνω, ας μας διαφωτίσει.

        Τζαι τωρά πάω στο άλλο.
        Υποτίθεται ότι οι αναγνωρισμένοι ως πολιτικοί πρόσφυγες πρέπει να έχουν ίσα δικαιώματα με τους ντόπιους, ένεν;

        (τελικά, με τόσα που είπα, ότι απορία τζαι να είχες, εν να την απάντησα!)

        Σκέψεις; Διαφωνίες;

  3. Επειδή μέσα που τη δουλειά μου γνωρίζω καλά την περίπτωση:

    Η επίσημη δικαιολογία του Υπ. Υγείας για μη κάλυψη των εξόδων της εν λόγω επέμβασης στην εν λόγω περίπτωση εν ότι τα έξοδα εξετάσεων/ επεμβάσεων στο εξωτερικό καλύπτονται μέσα που συγκεκριμένο σχέδιο υγείας, το οποίο έχει τη ρήτρα ότι καλύφκει μόν Κύπριους υπηκόους και υπηκόους χωρών μελών της ΕΕ, οι οποίοι έχουν συνήθη διαμονή στην Κύπρο και το εν λόγω άτομο δεν εμπίπτει στην κατηγορία αυτή. Επίσημα δεν έχουν τεθεί άλλα ζητήματα που πλευράς του Υπ. Υγείας.

    Όσον αφορά την επίσημη δικαιολογία πιο πάνω: το εν λόγω άτομο είναι αναγνωρισμένος πρόσφυγας. Τούτο σημαίνει ότι βάσει νόμου έχει πρόσβαση σε όλα τα κοινωνικά δικαιώματα (συμπεριλαμβανμένης της πρόσβασης στην υγεία) όπως και οι πολίτες χωρών μελών της ΕΕ, οι οποίοι έχουν συνήθη διαμονή στην Κύπρο, οι οποίοι έχουν τα ίδια δικαιώματα όπως οι Κύπριοι. Το ότι το εν λόγω σχέδιο υγείας περιλαμβάνει τη πιο πάνω ρήτρα εν θα έπρεπε να σημαίνει στέρηση των δικαιωμάτων των αναγνωρισμένων προσφύγων όπως αυτά διασφαλίζονται από τον περί Προσφύγων Νόμο, αφού και με βάση της νομοθεσίας ενάντια στη διακριτική μεταχείρηση, σε τέτοιες περιπτώσεις, ο νόμος που παρέχει τα περισσότερα δικαιώματα είναι ισχυρότερος από εκείνο που τα στερεί. Στην προκειμένη περίπτωση, δυστυχώς το Υπ. Υγείας αποφάσισε να στερήσει την πρόσβαση αναγνωρισμένου πρόσφυγα στην υγεία έπειτα και από τη λήψη γνωμάτευσης από τν Γενικό Εισαγγελέα…

    Σημείωση: αναμένεται ακόμα έκθεση από την Επίτροπο Διοίκησης (το εν λόγω δημοσίευμα ψεύδεται όταν αναφέρει ότι υπάρχει ήδη έκθεση της Επιτρόπου).

    Σε σχέση με την ιατρική πτυχή του θέματος: το εν λόγω άτμο παρακολουθείται εδώ και χρόνια από ψυχλόγο και ψυχίατρο για το ζήτημα αυτό και για προετιμασία του για επέμβαση φύλου. Υπάρχουν έκθεση ψυχολόγου (του δημόσιου τομέας) και ιατρικές εκθέσεις ψυχιάτρου και ουρολόγου (και πάλι του δημόσιου τομέα) ότι το άτομο αυτό χρειάζεται επέμβαση φύλου και ότι είναι έτοιμο για μια τέτοια επέμβαση.

    Με άλλα λόγια, το κράτος έχει αναγνωρίσει ότι το άτομο αυτό χρήζει προστασίας, την οποία και του έχει παραχωρήσει. Στη συνέχεια, το κράτος παραχώρησε πρόσβαση στο εν λόγω άτομο στην υγεία για αξιολόγηση και διάγνωση της κατάστασης της υγείας του. Μετά τη διάγνωση ότι χρειάζεται επέμβαση φύλου, παραχωρήθηκε στ εν λόγω άτομο πρόσβαση στην υγεία και για προετοιμασία για την εν λόγω επέμβαση. Όταν τ άτομο αυτό προετοιμάστηκε (με έξοδα του κράτους) για την επέμβαση, το κράτος αποφάσισε να τυ στερήσει πρόσβαση στην επέμβαση. Τα συμπεράσματα δικά σας…

    • hecate ευχαριστώ πάρα πολλα για την απάντηση σου. Ήταν κατατοπιστικότατη.

      Αναγνωρίζω ως πολλά θετικό το ότι δεν υπάρχει ένσταση ως προς την υποχρέωση του κράτους να καλύψει τα έξοδα αυτής της θεραπείας. Εν κάτι πάρα πολλά σημαντικό.

      Που την άλλη, όμως, δύσκολα βλέπω πως κάποιος που παραδέχεσαι ότι δεν μπορεί να πάει στην πατρίδα του διότι κινδυνεύει και γι’ αυτό θα μείνει δαμέ ως ίσος να μην δικαιούται την ιατροφαρμακευτική αγωγή των ντόπιων,

      Και, αν και άσχετος με το θέμα, δεν θα μου έκανε εντύπωση αν η ανάγκη για αλλαγή φύλου είναι και ο λόγος που δεν μπορεί να πάει πίσω.
      Ένεν πολλά υποκριτικό από μέρους μας το: Αντιλαμβανόμαστε ότι λόγω της κατάστασης σου δεν μπορείς να πάεις πίσω, εν να μείνεις να σε προσέχουμεν, αλλά εν θα σε βοηθήσουμε να λύσεις το πρόβλημα σου.

  4. Εν πολλά υποκριτικό, ναι, ζέφυρε, έσσιεις δίκιο. Εν γι’ αυτό που έγραψα στο τέλος του πρηγούμενου σχολίου «Τα συμπεράσματα δικά σας.» Τζιε ναι, εν πολλά προβληματικό ένας άνθρωπος που έχει προστασία στην κύπρο να μεν έσσιει ιση πρόσβαση στην υγεία με τους ντόπιους. Τζιαι γενικά εν προβληματικό οι άνθρωποι να χωρίζονται σε «ντόπιους» τζιε «ξένους» τζιαι οι «άλλοι» να μεν έχουν τα ίδια δικαιώματα (ως τζιαι ως προς την υγεία) με τους ντόπιους.

    Τζιε ναι, τα ζητήματα της «σεξουαλικής ταυτότητας» του εν λόγω ατόμου είναι και ο λόγος που δεν μπορεί να πάει πίσω στη χώρα καταγωγής του τζιε αναγνωρίστηκε ως πρόσφυγας.

    Ακόμα, το ότι η επίσημη δικαιολογία του Υπ. Υγείας για μη κάλυψη των εξόδων της εν λόγω επέμβασης στην εν λόγω περίπτωση εν ότι το εν λόγω άτομο δεν εμπίπτει στην κατηγορία που προνοεί το συγκεκριμένο σχέδιο υγείας εν σημαίνει ότι «δεν υπάρχει ένσταση ως προς την υποχρέωση του κράτους να καλύψει τα έξοδα αυτής της θεραπείας». Απλά επίσημα εν αναφέραν ακόμα τούντο ζήτημα. Προφορικά τζιε ανεπίσημα, αναφέρθηκε ακόμα τζιε κοροιδευτικά – του στυλ «ίντ’ άλλο εν να ακούσουμε ακόμα λίο… έχουν το θράσος να ζητούν που το κράτος να πλερώσει έτσι εγχείρηση.» Απλά, πιστεύω ότι στη συγκεκριμένη περίπτωση ήβραν τη συγκεκριμένη δικαιολογία επειδή εκτιμήσαν ότι ήταν να ήταν η πιο ανώδυνη για λόου τους, για να μεν μπουν σε ζητήματα φύλου… Γιατί, ξέρεις, αν ελαλούσαν ξεκάθαρα ότι εν συμφωνούν με τις επεμβάσεις αλλαγής φύλου ήταν να εδημιουργούσαν παραπάνω εχθρούς, ενώ για τα δικαιώματα ενός «ξένου» εν θα ενδιαφέρονταν πολλοί να ασχοληθούν τζιε να διαμαρτυρηθούν. Ήταν να ήταν ενδιαφέρων πάντως αν έκαμνε το ίδιο αίτημα ένας Κυπραίος/ μια Κυπραία να εβλέπαμεν την αντίδραση τζιε τη δικαιολογία του Υπ. Υγείας…

    • Δεν εξαναέγινε έτσι αίτημα από Κύπριο; Ενδιαφέρον.

      Έχεις δίκαιο, την ώρα που θα το ζητήσει Κύπριος πολίτης εν να φανεί πως οι λογιστές και οι λοιποί γραφειοκράτες βλέπουν τούτα τα πράματα.

      Μέχρι τότε, οι αλλοδαποί θα παραμείνουν ένα θέμα μηδενικού πολιτικού κόστους, αυξημένου πολιτικού κέρδους, η συτζιά του μαύρου και οι βαρβάροι που περιμένουμε.

  5. Εξ όσων γνωρίζω, εν εζήτησε ως τωρά Κυπραίος/ α να κάμει επέμβαση φύλου με έξοδα του Υπ. Υγείας. Γι’ αυτό τζιαι εσαντανωθήκαν οι γραφειοκράτες άμα ήρτε μπροστά τους το αίτημα. Επί 2-3 χρόνια εν του απαντούσαν καν του ανθρώπου. Ασκήθηκαν αφόρητες πιέσεις για να δώκουν μιαν απάντηση. Πάντως εν εν οι λογιστές που αποφασίζουν για κάτι τέθκιο. Εν αρμοδιότητα των ανώτερων λειτουργών του Υπ. τζιε πρέπει να δοθεί έγκριση που το Γενικό Διευθυντή/ Υπουργό. Άρα, το ζήτημα εν εν απλά γραφειοκρατικό, αλλά ζήτημα πολιτικής απόφασης.

    Φυσικά υπάρχουν άτομα κυπριακής καταγωγής που εκάμαν την επέμβαση φύλου, αλλά με δικά τους έξοδα. Τζιαι εν λυπηρό το γεγονός ότι υπάρχουν άτομα που θέλουν να κάμουν την επέμβαση τζιαι εν έχουν την οικονομική δυνατότητα, αλλά εν τολμούν ή εν περνά καν που το νου τους να ζητήσουν που το Υπ. Υγείας να καλύψει τα έξοδα. Τούτο που μόνο του καταδεικνύει πόσο ενοχική κοινωνία είμαστε. Γιατί τούντα άτομα εκάμαμέν τα να πιστέψουν ότι εν έχουν το δικαίωμα να ζητήσουν κάτι τέθκιο. Γιατί η γενική αντίληψη που επικρατεί εν ότι «άτε, εν να σας ανεχτούμε τζιε εσάς, αλλά μείνετε σιωπηλοί». Διότι εκάμαμέν τα να πιστέψουν ότι η σεξουαλικότητά τους τζιε οι επιθυμίες τους γυρώ της εν εν «φυσιολογικές» τζιαι άρα, ότι εν έχουν το δικαίωμα να ζητήσουν αρωγή για να τις πραγματοποιήσουν.

    Τζιαι ύστερα προκύπτει το άλλο παράδοξο: Άτομα που θα μπορούσαν να προσφέρουν, να αναγκάζονται να κάθουνται τζιαι να εξαρτώνται μια ζωή που το δημόσιο βοήθημα. Γιατί αν είσαι τραβεστί τζιαι ντύνεσαι τζιαι συμπεριφέρεσαι σα γυναίκα, για παράδειγμα, τζιαι επήρες τζιαι ορμόνες για να ή που τη φύση σου φαίνεσαι γυναίκα, αλλά η ταυτότητά σου αναγράφει «φύλο – άρρεν» αναγκάζεσαι στην ανεργία. Γιατί άμα πάεις να γυρέψεις δουλειά τζιαι τα αφεντικά θωρούν μπροστά τους μια γυναίκα τζιαι ύστερα δουν τη ταυτότητά σου, «ξαφνικά» «εν υπάρχει δουλειά.» Τζιαι αναγκάζεσαι να εξαρτάσαι που το δημόσιο βοήθημα. Τζιαι υπάρχουν άτομα που όμως έχουν τζιαι ακαδημαϊκά προσόντα τζιαι θέλουν να κάμουν επέμβαση φύλου τζιαι αν εκάμναν, όι μόνο θα ήταν πιο υγιή άτομα, αλλά θα εμπορούσαν τζιαι να προσφέρουν με την εργασία τους, αλλά παγιδεύονται σε έναν φαύλο κύκλο εξαιτίας της στενομυαλιάς κάποιων που αποφασίζουν. Τζιαι εν τόσο στενόμυαλοι τούτοι οι κάποιοι που εν μπορεί να χωρήσει ο νους τους ότι εν προς το συμφέρον ούλλης της κοινωνίας τζιαι του κράτους να καλύψει τα έξοδα μιας επέμβασης φύλου.

    • Δεν συνηθίζω να επεμβαίνω στα σχόλια του blog αλλά επήρα την πρωτοβουλία τζαι έκαμα κάποια πράματα bold πάνω στο σχόλιο σου. Ελπίζω να μεν σε ενοχλεί. Αν ναι, με μου το να το φύω.

      Κατά τα άλλα, ότι και να προσθέσω σε τούτο το κείμενο σου θα ήταν περιττό.

Σχολιάστε

Εισάγετε τα παρακάτω στοιχεία ή επιλέξτε ένα εικονίδιο για να συνδεθείτε:

Λογότυπο WordPress.com

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό WordPress.com. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Twitter

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Twitter. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Facebook

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Facebook. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Google+

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Google+. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Σύνδεση με %s

Αρέσει σε %d bloggers: