ο γιός του Άρη

κ. Κουλία,

Έχω δει την συζήτηση μεταξύ σας και του κ. Πολυκάρπου στην εκπομπή Πρωτοσέλιδο του Σίγμα.

Σε αυτή τη συζήτηση, και ενώ το θέμα ήταν εντελώς άσχετο, δεν μπορέσατε να μην δείξετε τις γνώσεις και τις απόψεις σας σχετικά με τους ομοφυλόφιλους πολίτες και τα δικαιώματά τους.

κ. Κουλία, είναι με μεγάλη δυσκολία που διατηρώ την ψυχραιμία μου την ώρα που γράφω αυτή την επιστολή και γι’ αυτό θα σας μιλήσω ειλικρινά.

Είμαι φοιτητής, επιστήμονας, Έλληνας, Κύπριος, μεγαλωμένος στην προσφυγιά και ομοφυλόφιλος. Την ώρα που σας άκουα να μιλάτε με αυτό το ύφος πραγματικά διερωτόμουν. Αν δεν μπορείτε να σεβαστείτε ή να έστω να γνωρίζετε για τον σεξουαλικό προσανατολισμό (εγκυκλοπαιδικά, περίπου το 10% του πληθυσμού -και των ψηφοφόρων- δεν είναι ετερόφυλα άτομα) τότε πως θα κάνετε την δουλειά σας σωστά;

Ο σεξουαλικός προσανατολισμός ΔΕΝ είναι επιλογή, ΔΕΝ είναι δυνατόν να αλλάξει, ΔΕΝ επηρεάζει την προσωπικότητα ή την λειτουργικότητα των ατόμων. Αυτά τα λίγα για αρχή. Αν έχετε (που είμαι βέβαιος ότι έχετε) άλλα κενά, μπορείτε να με ρωτήσετε, να ρωτήσετε ένα ομοφυλόφιλο συνάδερφο ή φίλο σας, να ρωτήσετε έναν επαγγελματία σε θέματα σεξουαλικότητας ή να ψάξετε στην wikipedia.

κ. Κουλία, την ώρα που μιλάτε με απαξιωτικό ύφος για μια ομάδα του πληθυσμού πρέπει να ξέρετε ότι και αυτοί βλέπουν τηλεόραση. Την ώρα που υπονοείτε ότι τα δικαιώματα των προσφύγων πρέπει να έρχονται πρώτα από αυτά των ομοφυλοφίλων ατόμων (ευτυχώς που είμαι τζαι που τα θκιό να μεν έχω έννοια) πρέπει να ξέρετε ότι κάποιοι από αυτούς που παρακολουθούν δεν είναι ετερόφυλοι. Είναι άτομα που κατανοούν τι λέτε, τι σκέφτεστε, που πληγώνονται και που ψηφίζουν.

κ. Κουλία, απαιτώ από τον κάθε δημόσιο λειτουργό, και δη τους βουλευτές, να με σέβονται. Σε εκείνη την συνέντευξη το απαξιωτικό και ειρωνικό σας ύφος ήταν ξεκάθαρο.

κ. Κουλία, απαιτώ από εσάς, δημόσια απολογία και ξεκάθαρη τοποθέτηση επί του θέματος των δικαιωμάτων των ομοφυλοφίλων.

Θέλω να πιστεύω ότι τα όσα είδα δεν ήταν αποτέλεσμα της έκφρασης των πραγματικών σας απόψεων αλλά ατυχές γεγονός που προήλθε μέσα από τα νεύρα της στιγμής για το θέμα που συζητούσατε.

Αναμένω με αγωνία την απάντηση σας.

Ευχαριστώ

Υ.Γ.: Η γιαγιά μου λαλεί ότι άμαν εν ψηφίζουμε ΔΗΚΟ εν να τρέμουν τα κόκκαλα του παππού μου. Εγώ μετά που τούτα που άκουσα και την στάση που είδα για μιαν ομάδα του πληθυσμού μας, είμαι σίουρος ότι τα κόκκαλα του παππού μου θα τρέμουν αν ψηφίσω ΔΗΚΟ.

Υ.Γ.: Κοινοποιώ αυτή την επιστολή στον κ. Κάρογιαν για να του ζητήσω και αυτού να ξεκαθαρίσει την θέση του ΔΗΚΟ στο θέμα των δικαιωμάτων των ομοφυλοφίλων αλλά και να απαιτήσω να ξεκαθαρίσει ότι το απαξιωτικό ύφος δεν ήταν έκφραση της επίσημης κομματικής γραμμής.

ημερομηνία αποστολής: 15 Νοεμβρίου

Δεν είμαι ηλίθιος διότι το έπεψα. Άλλωστε, όπως υποψιάστηκα στην συζήτηση ΔΑΜΕ μάλλον ήταν καθήκον μου να κάμω κάτι.

Ηλίθιος είμαι διότι πραγματικά, για μια στιγμή ενόμισα ότι εμπορούσε να έπιαννα απάντηση.

Comments on: "Ο Ηλίθιος εγώ είμαι!" (3)

  1. έυγε και μπράβο!

    αν (ποτέ) πάρεις απάντηση (πράγμα που πολύ το αμφιβάλλω και τρελλαίνομαι στην ιδέα να διαψευσθώ) θα το εκτιμούσα πολύ να την δημοσίευες ή έστω να μου/μας την έστελνες! Και (το ξέρεις!) δεν είσαι καθόλου ηλίθιος.

  2. Δεν είδα τη συζήτηση, αλλά μπορώ να φανταστώ πως εκτυλίχθηκε το όλο σκηνικό. Είναι άδικο να βάζουμε στο στόμα μας οποιαδήποτε μερίδα του λαού, μόνο και μόνο για να προκαλέσουμε το λαϊκό αίσθημα και να κερδίσουμε ψηφοφόρους
    (αν και θέλω να πιστεύω πως οι Κύπριοι πλέον δεν είναι τόσο εναντίον των ομοφυλόφιλων). Εάν ο κος. Κουλίας έχει άποψη περί ομοφυλοφιλίας οφείλει τουλάχιστον να την πεί ξεκάθαρα και να μην μιλά απλώς με ειρωνικό και απαξιοτικό ύφος. Μπράβο σου πάντως, θα ήθελα και ‘γω να δω την απάντηση (εαν λάβεις ποτέ)…

  3. Ρεγγίνο, δεν το βλέπω να διαψεύδεσαι…

    Πατατούλλη, αν θέλεις μπορείς να δεις την συζήτηση στο Το ΔΗ.ΚΟ. έχει θέσεις περί ομοφυλοφιλίας(;)

Σχολιάστε

