ο γιός του Άρη

Ο Ζαχαρίας Κουλίας μιλά στο Σίγμα, σε άσχετο θέμα, για θέματα ομοφυλοφιλίας.

Δεν ξέρω αν ξέρει τι λαλεί, αν έχει επίγνωση, αν εκατάλαβε για τι θέμα μιλά, αλλά ξέρω ότι ενημέρωσεν μας καλά.

Απολαύστε:


Αν ο αλλοδαπός πιάνει 2000 ευρώ τον μήνα (που δεν πιάνει -δε ΔΑΜΕ– αλλά εν άλλη ιστορία ψεύδους τούτη) τζαι μαζεύκει μου τα σκουπίθκια μου ή κτίζει μου τους δρόμους μου εν πιο λίο ‘διασπάθιση δημοσίου χρήματος’ που να πιάνει ο Κουλίας 4-5.000 ευρώ μισθό τζαι ούτε να μαζεύκει τα σκουπίθκια μου, ούτε να κτίζει θα σπίθκια μου ούτε να κάμνει κάτι ωφέλιμο.

Άι σιχτίρ πιον…

Comments on: "Το ΔΗ.ΚΟ. έχει θέσεις περί ομοφυλοφιλίας(;)" (15)

  1. […] Αν ο αλλοδαπός πιάνει 2000 ευρώ τον μήνα (που δεν πιάνει -δε ΔΑΜΕ- αλλά εν άλλη ιστορία ψεύδους τούτη) τζαι μαζεύκει μου τα σκουπίθκια μου ή κτίζει μου τους δρόμους μου εν πιο λίο 'διασπάθιση δημοσ … Read More […]

  2. Έξω το ΔΗΚΟ από το κράτος

  3. Μα εν μόνο το ΔΗΚΟ που φέρει ευθύνη; Εντάξει, επειδή είπεν ο Κουλίας μια μαλακία εν σημαίνει ότι τζιαί η επίσημη γραμμή του ΔΗΚΟ συμμερίζεται την. Τούτο όμως δεν απαλλάσει τον Κουλία τζιαί το κάθε πολιτευόμενο πρόσωπο που τες ευθύνες του λόγου του. Αλλά, βέβαια έχει τζιαί το κάθε κόμμα την ευθύνη για το τι κάμνουν τζιαί τι λαλούν τα μέλη του.

    Τζίνο όμως που ήθελα να πω είναι ότι σε έτσι συζητήσεις προτιμώ να αποφεύγω τον κομματισμό, διότι άμα μπεις σε συζητήσεις κομματικής μορφής, αρχίζει ο φανατισμός, τζιαί τζιαμέ καταλήγεις να συζητείς για οτιδήποτε εκτός που την ουσία του θέματος.

  4. Τούτος κατεβαίνει στην επαρχείαν μου τζιαι στες επόμενες βολεφτικές θα ζητά την ψήφον μου.
    Θα το εκμεταλλευτώ δεόντως (evil laugh)

  5. Μιλά με την ιδιότηταν του σαν βουλευτής τζιείνου του κόμματος. Εάν ο Καρογιαν δεν συμφωνεί να τον καταδικάσει τζιαι να πάρει θέση σαν κόμμα. Για το με ποιόν θα μιλήσει ο κάθε ευρωπαίος μουχτάρης που θα πάει να συναντηθεί με την ηγεσίαν των τουρκοκυπρίων ο Κάρογιαν φκάλλει ανακοίνωσην τζιαι άμαν βουλευτής του χρησιμοποιά μεθόδους ναζιστικής προπαγάνδας (δες πάνω στο γιούτιουμπ τι ψέματα σκαρφίζετε για να καλλιεργήσει το μίσος μέσα στο πλήθος των ασχημάνθρωπων των οποίων ευελπιστεί ψήφον τζιαι σταυρόν προτίμησης) δεν πρέπει να πει τίποτε; Έναν ευρωπαϊκόν σύχρονον κόμμαν θα τον απόβαλλεν. Αλλά αφού κατά βάθος συμφωνούν τζιαι σιαίρουνται που θα συσπειρώσουν τους φασίστες αφού τους ελείψαν οι κανονικοί ψηφοφόροι, δεν θα πουν τίποτε. Κοπρίτες όλοι τους.

  6. δμ3κ εσύ σσιώπα. Μπορεί να τον ψηφίσει ο παπάς σου. (black humor, ελπίζω όι πολλά black για το τί σώννεις αυτόν τον καιρό).

    • Θα ήταν πράγματι αστείο αν δεν είχα την ισχυράν υποψίαν ότι όντως ψηφίζει ΔΗΚΟ 😀

  7. Χρίστο, νομίζω ότι σε μεγάλο βαθμό συμφωνούμε. Όμως η άποψή μου εν παραπάνω σαν του Ασερά.

    Άμα λαλείς μαλακίες διαγράφεσαι.
    Τζαι ξέρεις, τωρά, που ζω πιο κοντά στην καρδιά της Ευρώπης, θωρώ τούτο που λαλεί ο Ασεράς τζαι φαίνεται μου περίεργο. Έξερα τα τζαι πριν, πάντα εθκιάβαζα νέα από την Ευρώπη (διότι αν εκαρτέρουν που τα ΜΜΕ μας…). Αλλά άλλο να το βλέπεις.

    Είπες κύριε μου μαλακία; Την επομένη φκαίνει ο πρόεδρος του κόμματος σου, αδειάζει τα λεγόμενα σου, άμα λάχει διαγράφει σε και πολλές φορές επεμβαίνουν και οι γενικοί εισαγγελείς (οι ποιοι;) τζαι πάει στα δικαστήρια το θέμα.

    Τζαι ενώ σεβασμό στα κόμματα δεν έχω καθόλου, τζαι για να σεβαστώ μέλος κομματικού σώματος πρέπει να μου αποδείξει ότι δεν είναι ερίφιον (πράγμα που σπάνια γίνεται), περί τούτων είναι ο λόγος.

    Εν κομματικό το ζήτημα. Βλέπεις ο Κουλίας, με τούτη τη συζήτηση, εξασφάλισε, ξέρω γω την επανεκλογή του. Εκαλύψαμεν αλλοδαπούς, εκαλύψαμεν ομοφυλόφιλους τζαι λεσβίες, εκάλύψαμεν πριν κανένα μήνα τζαι τα αμπελοπούλια… Είμαστε κομπλέ…

    Που σκατά εν το κόμμα, που εμένα το σόι μου υπερηφανεύεται (σαν να τζαι έκαμε καμιάν προκοπήν) ότι ψηφίζει από την εποχή που ιδρύθηκε, να με καλύψει εμένα;

    Που σκατά εν ο Γενικός Εισαγγελέας (ο ποιός;) να αρκέψει να βάλλει τον κάθε αθυρόστομο στην θέση του;

    Ασερά, τι εννοείς ‘έξω το δήκο από το κράτος’; Ποιό κράτος;
    (η αλήθκεια ήταν αστείο τούτο με τον παπά, εγώ εγέλασα, μετά συγχωρήσεως δμ3κ)

  8. Εν νομίζω να διαφωνούμε σε τίποτε.

    Στο προηγούμενο σχόλιο είχα σκοπό να γράψω για ένα Βρετανό πολιτικό που εγίνηκε suspend από το κόμμα του εξαιτίας ομοφοβικών σχολίων, αλλά δεν το έβαλα επειδή δεν έβρισκα το link — ήβρα το τελικά: εν ο Philip Lardner.

    Εν τζιαί μειώνω καθόλου την ευθύνη που έχει και ο Κουλίας και το ΔΗΚΟ γενικότερα, όπως εν μειώνω την ευθύνη που έχει ο Ανδρέας «Demi» Θεμιστοκλέους και το ΔΗΣΥ (demi=μισοδότζιης :p).

    Δοκιμάστε να μιλήσετε νηφάλια με κάποιον τζιαί θα δείτε πόσον εύκολα το θέμα γυρίζει στο κομματικό. Η συζήτηση εν πολλά εύκολο να εκτροχιαστεί. Τούτο είναι που με ανησυχεί. Ότι θέλει πολύ προσοχή για να μεν μετατρέπονται οι συζητήσεις σε κομματικές αρένες. Έχουν ευθύνες οι πολιτικοί μας που εκατάληξεν ο λαός να είναι τόσο φανατισμένος τζιαί πρέπει να αρχίσουν μια διαδικασία διόρθωσης τούτου του πράματος, παραμερκάζοντας τα κομματικά. Τουλάχιστον, να έχουν μια κοινή γραμμή για έτσι θέματα, αντί να κάμνουν την πάπια.

  9. καλησπέρα σας. Η πρώτη μου αντίδραση όταν είδα το βίντεο με τον Κουλία να κάμνει ομιλία πριν τα γεγονότα στη Λάρνακα ήταν πραγματικά να γράψω μιαν επιστολήν προς τον Κάρογιαν. Αν τζαι εξεκίνησα να το γράφω επαρέτησα σκεπτόμενη το μάταιον του πράματος. Αν ο Κουλίας λαλεί ότιδηποτε κάπου λαλεί το με την ιδιότητα του βουλευτή του ΔΗΚΟ, εκπροσωπεί το κόμμαν του. Αν το κόμμαν του δεν αντιδρά σημαίνει ότι συμμερίζεται τες απόψεις του.
    τζαι ξέρω πόσον εύκολα μπορεί να εκτροχιαστεί το πράμαν άμαν πάει σε επίπεδον κόμματος, αλλά νομίζω εν απαραίτητον. Εν απαραίτητον σε κάποια φάση να μπει ένα φρένον. Το ίδιον έπρεπεν να γινεί τζαι με τον θεμιστοκλέους. Σε άλλη χώρα της Ευρώπης θα έχαννεν τη θέσην του αυτόματα. Βλέπεις με τούτον το τρόπον έναν σύστημα, διά το μήνυμα για το τι εν απαράβατο (όπως το δικαίωμα των ομοφυλόφιλων ναν ομοφυλόφιλοι τζαι των ξένων να ζουν μια ζωήν αξιοπρεπήν τζι όι όπως του σιύλλου) τζαι το τι δεν γίνεται αποδεκτόν στα πλαίσια της δημοκρατικής μας (τζαι καλά) κοινωνίας. Το θέμαν είναι να γινεί τούτον το πράμαν μιαν φοράν, όι παραπάνω, μιαν. Έναν πλάσμαν να χάσει τη θεσούαν του γιατί υποδαυλίζει το μίσος (προς οποιονδήποτε), που οποιοδήποτε κόμμαν. Έναν. Τζαι τότε να δεις πως θα συνάξουν το στόμαν τους μερικοί ή πως τα κόμματα θα συνάξουν τα μέλη τους ποτζεί ποδά. Τζαι έτσι πράμαν δεν πρόκειται να γινεί (κόρακας του κόρακα μάτι δε βγάζει ίνταλως το λαλούν;) αν δεν το νιώσουν ως απαίτησην των ψηφοφόρων….
    αλλά φοούμαι ότι οι ψηφοφόροι εν απαιτούμεν όσα θα έπρεπε (βάλλω τζαι τον εαυτόν μου μέσα)…

  10. Το ΔΗΚΟ πρεπει να το καλοκρατουμε μηπως τζιαι χρειαστει καμια φορα να πιαμε δουλεια στην κυβερνηση.

    Τα κομματα φερουν ευθυνη για τις θεσεις των βουλευτων τους διοτι σε αντιθεση πχ με την Αμερικη (που εν μου πολλοαρεσκει) η καθε περιφερεια εσιη ενα βουλευτη τζιαι ψηφιζεις το ατομο. Στην Κυπρο διουμε την ψηφο στο κομμα τζιαι το κομα κατανεμει τους στου βουλευτες βαση της σειρας που τους βαλλει στο ψηφοδελτιο. Λλιο επηρεασμο εχουμε μεσω του σταυρου προτιμησης αλλα η ουσια μινισκει οτι το κομμα τους βαλλει στο ψηφοδελτιο.

    Η ομοφοβια του Κουλια εν ακριβως τουτη…. ουτε εξιτημασε ουτε εφωναζε ρυθμικα ππουστιες ππουστιες οπως το γιουτουπ μας εδειξε να καμνουν οι κυριοι που ηταν μαζι τους στην Λαρνακα…… αλλα με τον τονο της φωνης του τζιαι την σταση δειχνη την απορριψη μας.

    Το ΔΗΚΟ πρεπει να πιασει θεση τζιαι πρεπει να καμει τεττε τον Κουλια.

  11. Χρίστο, δεν έγραφες για τον Βρετανό πολιτικό επειδή δεν έβρισκες την παραπομπή; Νομίζω το blog μου εν πιο ‘ακαδημαϊκό’ απ’ ότι ενόμιζα… Τέλεια…!

    Ερυκίνη, εγώ έγραψα δύο επιστολές… Μια στον Καρογιάν και μια στον Κουλία. Για τον ίδιο λόγο με σένα, το ανώφελο της κατάστασης, δεν έστειλα καμιά. Ίσως όμως να έπρεπε. Αν εμείς που θυμώνουμε αρκετά για να γράψουμε τούτα τα πράματα δεν τους τα στέλνουμε, τι περιμένουμε; Ότι θα τα θκιαβάσουν που το ίντερνετ;

    «αλλά φοούμαι ότι οι ψηφοφόροι εν απαιτούμεν όσα θα έπρεπε (βάλλω τζαι τον εαυτόν μου μέσα)…»

    Κυπρολέον, γιατί να καλοκρατούμε το ΔήΚο; Αν θέλουμε δουλειά στην Κυβέρνηση μπόρουμε να αποταθούμε στην ΕΔΕΚ που έχουμε και καλύτερα ποσοστά να πετύχουμε (διότι έχουν παρόμοιους διορισμούς με το ΔΗΚΟ ενώ εν πιο μικρό κόμμα)…

    Η ομοφοβία του Κουλία εν πιο επικίνδυνη. Εν καμουφλαρισμένη. Δεν ξέρω καν αν την πιάνουν οι (μη εφαρμοσμένοι) νόμοι μας…

  12. […] το έπεψα. Άλλωστε, όπως υποψιάστηκα στην συζήτηση ΔΑΜΕ μάλλον ήταν καθήκον μου να κάμω […]

  13. thanks gia to video, evala to kai sto diko mou.
    areskei mou to blog sou.
    😉

Σχολιάστε

