ο γιός του Άρη

Να πω;

έχω τόσα πολλά στο μυαλό μου…

τόσα που θέλω να πω…

τόσα που με προβληματίζουν…

έχω κάποια κείμενα από τις προηγούμενες μέρες αλλά δεν είναι ώρα για αυτά τώρα…

η ερυκίνη λαλεί τα πολλά καλά…

είδα το βίντεο

το βίντεο της ντροπής…

η Λάρνακα… η Λάρνακα μου…

Ξέρετε, αν και βουτηρόπαιδο για μένα οι Φοινικούες εν πολλά παραπάνω που την Μακαρίου. Τα Σαββατόβραδα έθελα 35 λεπτά να πάω Μακαρίου τζαι 25 να πάω Φοινικούες τζαι γι’ αυτό επροτιμούσα τες.

Τζαι για την θάλασσα, τζαι για το νερό με τριαντάφυλλο που επαράγγελα…

Τούτα τα πράματα στες Φοινικούες μου…

Εμένα τα μάθκια μου δεν εμπορέσαν να κλάψουν. Ήταν να εν καλύτερα αν έκλαια.
Η καρκιά μου όμως… πονεί…

Εγώ είμαι μετανάστης σε μιαν ξένη χώρα. Τζαι δαμέ εν χαρούμενοι που ήρτα. Εν με νεκατσιούν.

Το να ανησυχείς για την πολιτική κατάσταση, το να έχεις έννοια για την γραφειοκρατεία, το να θέλεις τους νόμους να εφαρμόζουνται, εν ένα πράμα.

Τούτα που δείχνει το βίντεο εν άλλο.

Τούτα εν κατάντια. Ένας λαός που για αιώνες εξήγαγε μετανάστες, τωρά που εκατάφερε να σταθεί στα πόθκια του κάμνει τούτο το πράμα.

Εγώ δεν λαλώ ότι η κρατική μηχανή δεν έκαμε λάθη, ή ότι δεν έχει πράματα που πρέπει να σάσει.

Λαλώ ότι το να θεωρείς ότι όποιος διαφωνεί εν προδότης τζαι να του σύρνεις καρέκλες ένεν κάτι που μου αρέσκει.

Λαλώ ότι το να θωρείς παντού έμμισθους της Τουρκίας στες επιστήμες της Ψυχικής Υγείας πρέπει να έχει όνομα…

Εγράψαν πολλοί για τούτα. Θκιαβάστε τους τζίνους.

Έν θέλω να γράψω άλλο. Έν ημπόρω.

Τωρά πονώ.

Στέλνω το κείμενο τζαι φκαίνω έξω.

Σε δρόμους για τους οποίους είμαι ‘ξένος’. Αλλά που με κάμνουν να νιώθω πιο ‘δικός’ παρά οι δικοί.

Comments on: "Να πω;" (1)

  1. Ζέφυρε

    τωρά μπορείς να κάμεις τζιε μιαν ανάρτηση για το πως ο Κουλίας έβαψε τα χέρια του με αίμα…

Σχολιάστε

