ο γιός του Άρη

Κάτεργα

Ερχόμενος εδώ πάνω είχα πει ότι θα προσπαθήσω να πιάσω από αυτό το λαό όσα περισσότερα γίνεται. Ενώ, λοιπόν, ήρθα για ακαδημαϊκούς λόγους αποφάσισα να το συνδυάσω με μαθήματα γλώσσας.

Με εντατικά μαθήματα γλώσσας.

Δεν είμαι άνθρωπος των γλωσσών.
Δεν μου αρέσουν και δεν έχω κίνητρο να πιεστώ για να αποδώσω.

Πηγαίνω στο μάθημα και δεν το απολαμβάνω. Η αγαπημένη μου ώρα είναι εκείνη που μας βάζει η καθηγήτρια δουλειά για το σπίτι, όχι γιατί αγωνιώ να την κάνω αλλά γιατί σημαίνει ότι το μάθημα τελείωσε.

Οι απαιτήσεις είναι πάρα πολλές. Εγώ ντόπιο να με βοηθήσει δεν ξέρω, σε αντίθεση με τους συμφοιτητές μου οι οποίοι είναι σαφέστατα πιο προχωρημένοι αφού έχουν όλοι στο σπίτι κάποιον που να μπορεί να τους βοηθά.

Απόψε θα βγω, παρόλο που έχω τουλάχιστον 2 ώρες ακόμα δουλειάς πριν το αυριανό μάθημα.

Έχω ξεμάθει από το να κάνω μαθήματα (/πράγματα) που δεν μου αρέσουν. Και τώρα ψάχνω λόγο για να συνεχίσω. Τα αισθήματα αποτυχίας και πληγωμένου εγωισμού είναι αρκετά για να με κρατήσουν σε ένα μάθημα που δεν ευχαριστιέμαι;

Άρχισε να μοιάζει με το σχολείο. Το σχολείο που με πολλή χαρά άφησα πίσω μου για να πάω σε ανώτερα ιδρύματα όπου η μάθηση τοποθετείται εκεί που ήταν παλιά η μνήμη και η δημιουργικότητα, παραγωγικότητα και σκέψη τοποθετούνται πάνω από την σοβαροφάνεια. Εντάξει, η γλώσσα δεν είναι τόσο άσχημη ή αντιπαραγωγική όσο ήταν το σχολείο αλλά πάλε…

Απόψεις, ιδέες και κυρίως κίνητρα για να με κρατήσουν στο μάθημα γίνονται δεχτά στα σχόλια πιο κάτω.

Σχολιάστε

