ο γιός του Άρη

Politic

Έχω αηδιάσει.

Όταν ήμουν παιδί, ήμουν ένα παράξενο παιδί… Παρακολουθούσα την επικαιρότητα από τα 10 μου, αν όχι νωρίτερα. Έμαθα τα κλισέ και να αναγνωρίζω την οξεία μαλάκινση που δέρνει την πολιτική σκηνή του τόπου από νωρίς.

Τώρα που είμαι μακριά συνεχίζω να τα παρακολουθώ.

Πλέον, τώρα που μπορώ να κάνω πολύ πιο εύκολα σύγκριση, έχω συνειδητοποιήσει ότι τελικά, δεν είμαστε για γέλια.

Είμαστε για κλάματα.

Ετοιμάζω σχετικό blog… Διότι αν δεν, εν να σπάσω!

Σχολιάστε

