ο γιός του Άρη

Sick

Ξύπνησα για πρώτη φορά στο νέο μου δωμάτιο.
Στο νέο μου σπίτι.
Ένα δωμάτιο σοφίτα. Τόσο σοφίτα όσο να μου καλύπτει το όνειρο στο οποίο οι γωνιές του δωματίου μου δεν είναι κάθετες αλλά όχι τόσο σοφίτα όσο να μου προκαλεί πρόβλημα με το ύψος.

Πέρασα 1.5 μέρα καθαρίζοντας αυτό το σπίτι. Αλλά το δωμάτιό μου είναι ακόμα χτιchον. Έχει μέσα ένα κρεβάτι και μια βαλίτσα.

Πάντα έλεγα ότι θα ήθελα να πάω στο εξωτερικό μόνος μου. Να πέσω ουρανοκατέβατος σε ένα τόπο με τον οποίο δεν με δένει τίποτε και να επιβιώσω. Να είμαι μακριά από αυτό που ονομάζω «Κυπρίων Σπουδές Εξωτερικού».
Τελικά δεν το έκανα. Ήρθα με τον Πρώτο. Όμως, ο Πρώτος είναι ένας άνθρωπος που θέλει ότι κι εγώ, να βιώσουμε τον τόπο. Έτσι δεν φοβόμουν ότι θα έχουμε πρόβλημα. Θα ήταν μια καλή παρέα στην αναζήτηση. Θα είμαστε μια καλή παρέα στην αναζήτηση.

Χθες αρρώστησα. Μάλλον κανένα κρύωμα θα είναι. Δεν με άφησε να συνεχίσω ούτε με το καθάρισμα ούτε με τα έπιπλα. Σήμερα ξύπνησα και ανακάλυψα ότι ο Πρώτος προχώρησε λίγο και με τους κοινούς χώρους.

Ίσως αν έμενα σε εστία να ήταν αλλιώς τα πράγματα. Όμως υπό τις περιστάσεις πρέπει να παραδεχτώ ότι νιώθω ασφάλεια, ότι δεν έχω τίποτε να φοβάμαι. Γιατί έχω εμένα και γιατί έχω back-up τον Πρώτου.

Comments on: "Sick" (2)

  1. 1. περαστικά σου
    2. μένετε μαζί με τον Πρώτο δηλαδής?
    3. την πρώτη φορά που ανέφερες τον «Πρώτο», ενόμισα εμίλας για τον πρώτο σου γκόμενο 🙂

  2. 1. ευχαριστώ πολύ. άρκησεν αλλά επέρασεν μου.
    2. μένουμε μαζί με τον πρώτο, ναι. στο ίδιο διαμέρισμα, ο καθένας στο δωμάτιο του.
    3. ο Πρώτος δεν είναι ο πρώτος μου γκόμενος. είναι το πρώτο άτομο στο οποίο είπα για τον σεξουαλικό μου προσανατολισμό (ή για το «που βλέπει η πυξίδα» όπως λέει ο ίδιος)

Σχολιάστε

