ο γιός του Άρη

Το είχα προσέξει από καιρό. Αλλά ήλπιζα ότι ήταν… η ιδέα μου.

Ήμουν γραμμένος στην offsite για καιρό. Και μου άρεσε. Ήταν σύντομη, περιεκτική, με αποκαλύψεις, και περιστασιακά πολύ πετυχημένα σχόλια.

Μετά την έκλεισαν.
Μετά την άνοιξαν. Άλλοι.

Μετά δεν μου πολυάρεσε. Σταμάτησε να παραθέτει γεγονότα. Άρχισε να θέτει απόψεις. Παλαιότερα, ακόμη κι όταν έκαναν σχόλια ο διαχωρισμός μεταξύ του γεγονότος και του σχολίου ήταν έντονος.
Τώρα είναι σαν όλους τους άλλους.

Και λες και δεν φτάνει αυτό, άρχισα να λαμβάνω μηνύματα, newsletters, από υπηρεσίες στις οποίες δεν γράφτηκα ποτέ…

Νόμιζα ότι θα έκανα κάτι που δεν θυμόμουν… Αλλά εγώ δεν κάνω τέτοια πράγματα… Εγώ προσέχω την διεύθυνση του email μου όσο τον… ξέρετε…
Τελικά μου το επιβεβαίωσε και ο δμ3κ, δεν είναι η ιδέα μου!

Ζήτησα να διαγράφω από αυτά. Τα περισσότερα δεν το σέβονται. Λίγο καιρό μετά ξαναέρχονται.

Έχω την υποψία ότι όλα εκδίδονται από την ίδια εταιρία…

Τελικά, το ξεφτιλίσαμε…!

Comments on: "Τελικά, το ξεφτιλίσαμε…!" (1)

  1. Οι τύποι εν τραγικοί σε πολλά επίπεδα.
    Είμαι σίουρος ότι τούτον που κάμνουν εν ποινικά κολάσιμον τζιαι κάποιος πρέπει να τους τζιυνηηση.

    Τζιαι τζείνουν, τζιαι τον κύριον Χαμπή Κιατίπης (του ξακουστού Δικτυοτόπου Κιατίπη).

Σχολιάστε

