ο γιός του Άρη

Μάμμα, Μητέρα, υπάρχει κάτι το οποίο θέλω να συζητήσουμε. Εν κάτι που με προβληματίζει που χρόνια. Θέλω να ξέρετε ότι δεν φταίτε εσείς, δεν εκάματε τίποτε που να το επροκάλεσε. Η βιβλιογραφία λαλεί ότι εν ημπόρω να το αλλάξω. Επροσπάθησα, πραγματικά… Έκαμα ότι εμπορούσα. Για χρόνια επροσπαθούσα να πείσω τον εαυτό μου ότι εν η ιδέα μου. Βασικά… Τούτο που προσπαθώ να πω εν ότι… είμαι στρεϊτ…

Ήθελα από καιρό να γράψω τις σκέψεις μου για το θέμα αλλά δεν έβρησκα χρόνο/διάθεση. Η σηζήτηση που έγινε στο blog του Κυπρολέοντα έχει ενδιαφέρουσες απόψεις.

Η συζήτηση για την υιοθεσία από ομόφυλα άτομα κρατά καλά. Θα την βρείτε να ξεκινά με τους ακόλουθους τρόπους:

Γάμο; Επίσημες και νόμιμες δεσμεύσεις; Μα τωρά σοβαρομιλάτε; Αλλό λίον εν να θέλουν τζαι μωρά έτσι όπως παν τούτοι

Εγώ δεν μπορώ να φανταστώ να είναι ο σύντροφος μου στο νοσοκομείο και να μεν μπορώ να τον δω. Γι’ αυτό συμφωνώ με το σύμφωνο. Αλλά ο γάμος… ο γάμος θέλει μωρά. Τζαι, ούλλοι ξέρουμεν ότι εν γίνεται να έχουν μωρά.

Εγώ είμαι υπέρ των δικαιωμάτων των ομοφυλοφίλων ατόμων. Ξέρω ότι δεν το διαλέγουν και ότι μπορούν να έχουν υγιείς σχέσεις. Άρα δεν βλέπω γιατί να απαγορεύεται ο γάμος. Αλλά, είμαι της άποψης ότι όσο κι αν θέλουν παιδιά, τα συμφέροντα του παιδιού προηγούνται και πρέπει να προστατευθούν.

Ο καθένας από εμάς έχει χιλιάδες ταπέλες. Εγώ, θα σπάσω τον εαυτό μου και θα μιλήσω επικαλούμενος διαφορετικές.

—-

Εγώ, ο Ζέφυρος ο ‘ψυχολόγος’:
Η σχετική με παιδιά που μεγαλώνουν με ομοφυλόφιλα άτομα βιβλιογραφία ΔΕΝ υποστηρίζει ότι το παιδί έχει οπουδήποτε πρόβλημα.

Το παιδί δεν δίνεται ομοφυλόφιλο (αλλά αν είναι μάλλον θα είναι πιο εύκολο του να το δεκτεί ως εντάξει).

Το παιδί δεν έχει προβλήματα στις σχέσεις του (εκτός εάν τα μεγαλωμένα από τέλειους ετεροφυλόφιλους γονείς παιδιά θεωρούν σωστό να του κάνουν την ζωή πατίνι στο σχολείο γιατί είναι από διαφορετική οικογένεια).

Τα παιδιά δεν νοιώθουν παράξενα, εσείς (οι διαφωνούντες και οι μαθημένοι αλλιώς νοιώθετε παράξενα). Ξέρουν ότι είναι διαφορετικά, ξέρουν πως ζει η πλειοψηφία (μην ξεχνάτε ότι είμαστε σε κοινωνία).

Η σχετική με παιδιά βιβλιογραφία που αναφέρεται σε ανάγκες των παιδιών (γενικά, όλων των παιδιών) δεν νομίζω ότι έχει βρει κάποια ανάγκη που να μην μπορεί να καλύψει ένα ομοφυλόφιλο ζευγάρι*.

*εάν θεωρείς ότι το κάθε παιδί πρέπει να μάθει να ακολουθεί το παλιό καλό πατριαρχικό μοντέλο όπου η γυναίκα (όχι ο ένας γονιός, η γυναίκα) είναι στην κουζίνα και στο σπίτι με τα παιδιά, ο άντρας ο κουβαλητής και θεωρείς διαλλακτικότητα το να επιτρέπεται στην γυναίκα η άποψη αλλά αν είναι διαφορετική από του αντρός της τότε του δεύτερου υπερισχύει, έχουμε διαφορετική αντίληψη του τι είναι ανάγκη και υγιές μοντέλο ανατροφής παιδιών (ομο- και ετερο- φιλικών οικογενειών) και δεν νομίζω ότι μπορούμε να το λύσουμε με βιβλιογραφία

—-

Εγώ, ο Ζέφυρος (με τις χιλιάδες ταμπέλες):
Λατρεύω τα παιδιά. Περνώ πολύ ωραία με παιδιά γύρω μου και μάλλον και αυτά.

Πάντα ήθελα να μεγαλώσω, να μορφωθώ, να παντρευτώ την τέλεια γυναίκα, να αποκτήσω ένα σπίτι στο βουνό, με μεγάλη αυλή, τουλάχιστον 4 παιδιά (δύο αγόρια και δύο κορίτσια), να έχω ένα καλό ηλεκτρικό (ή έστω υβριδικό) αυτοκίνητο (εντάξει, αυτό το τελευταίο δεν το ήθελα από πάντα, από την εποχή που έμαθα τι είναι όμως, ναι) και δύο σκυλιά.
Το πρόγραμμα στην πορεία άλλαξε. Σε κάποιο σημείο, ανακάλυψα ότι μάλλον δεν θα τα πήγαινα και τόσο καλά με την τέλεια γυναίκα. Αυτό κατέρριψε τα πάντα. Λίγο αργότερα όμως, συνειδητοποίησα ότι δεν είχα κανένα καλό λόγο για να αλλάξω το πρόγραμμά μου τόσο δραστικά. Θα μπορούσα να αρκεστώ με το να μεγαλώσω, να μορφωθώ, να παντρευτώ τον τέλειο άντρα, να αποκτήσω ένα σπίτι στο βουνό, με μεγάλη αυλή, τουλάχιστον 4 παιδιά (δύο αγόρια και δύο κορίτσια), να έχω ένα καλό ηλεκτρικό (ή έστω υβριδικό) αυτοκίνητο και δύο σκυλιά.

Ήταν μια τόσο γελοία σκέψη. Τι λέω Θεέ μου; Αφού είμαι ομοφυλόφιλος. Η πορεία μου είναι γραμμένη. Θα γίνω fashion designer, θα φορώ φωσφορούχα ρούχα και μετά τα 30 μου θα παιρνώ τα Σαββατόβραδα μου στις τουαλέτες της Ντα Βίλλα.
Ε, λοιπόν, δεν γίνεται. Δεν μπορώ να το κάνω αυτό. Όχι μόνο γιατί δεν θέλω, αλλά και γιατί πραγματικά δεν έχω τις δεξιότητες για να γίνω fashion designer. Ο μοναδικός τρόπος για να έχω κατάλληλα συνδυασμένα ρούχα είναι το να φορώ παντελόνι τζιν ή κάτι μαύρο (διότι είπαν μου ότι παν με ούλλα).

Είμαι σε θέση να δω γύρω μου. Να δω δίπλα μου. Σε αντιδιαστολή με τον Κυπρολέον, εγώ δεν πιστεύω απλά ότι μπορώ να είμαι πολύ καλύτερος γονιός σε σχέση με πάρα πολλούς ετερόφυλους. Πιστεύω ότι έχω το ενδιαφέρον και τις δεξιότητες για να είμαι καλός γονιός σε σχέση με κάποια γενικά αντικειμενικά κριτήρια ποιοτικής γονεϊκότητας (που δεν νομίζω ότι έχουν θεσπιστεί ακόμα αλλά πον να θεσπιστούν, γιατί όχι;)

Δεν θέλω, σε αυτή τη φάση της ζωής μου να γίνω γονιός. Όμως, κάθε φορά που είμαι με παιδιά, ή που βλέπω παιδιά, ξέρω ότι θα έρθει αυτή η ώρα. Θέλω όταν, και εάν, έρθει αυτή η ώρα να μπορώ να το κάνω. Θέλω να αξιολογηθώ για το τι μπορώ να προσφέρω στο παιδί και όχι για το αν έχω πουλλούν ή όχι, εγώ ή ο σύντροφός μου.

Εγώ, δεν βρίσκω ελκυστική την διαδικασία του το να κάνω ένα βιολογικά δικό μου παιδί. Έχω δει αρκετούς και αρκετές ομοφυλόφιλους/λες να λένε ότι το προτιμούν και ότι θα έμπαιναν στην διαδικασία.
Φαντάζομαι ότι, όπως και όλο τον πληθυσμό, κάποιος στην πορεία μας έπεισε ότι είναι σημαντικό το παιδί να προέρχεται από την κοιλιά σου ή το σπέρμα σου.
Δεν συμφωνώ. Και λόγω της άλλης μου ταμπέλας (βλ. πάνω) είμαι σε θέση να ξέρω ότι κανένα ρόλο δεν παίζει, ούτε στο δέσιμο ούτε στην ανατροφή, εκτός φυσικά αν του δώσουμε εμείς ρόλο.
Αντιλαμβάνομαι, λοιπόν ως περιττές φασαρίες τις διαδικασίες εξωτερικής ή εσωτερικής γονιμοποίησης, ειδικά όταν υπάρχουν τόσα και τόσα παιδιά εκεί έξω που ψάχνουν την αγάπη.
Σε καμία περίπτωση δεν κρίνω αρνητικά, φυσικά, τον κόσμο που έχει διαφορετική άποψη.

Όμως, όταν κάποιος μου λέει ότι ένα παιδί είναι καλύτερο, για το δικό του συμφέρον, να μεγαλώνει σε ένα ίδρυμα, σε μια στέγη, ή σε ένα πάρκο, παρά μαζί μου και με τον (μελλοντικό και φυσικά τέλειο 😉 ) σύντροφο μου δεν μπορώ να το δεχτώ με τίποτε.

Καλημέρα σας!

Σχολιάστε

