ο γιός του Άρη

Αυτός ο μήνας ήταν σίγουρα ο πιο έντονος μήνας της ζωής μου… (καλά, ίσως όχι σίγουρα αλλά εν πολλές οι πιθανότητες).

Μαζί με την Κύπρο (www.acceptcy.org), έκανα και εγώ το coming out μου. Μέσα σε 3 βδομάδες, σχεδόν όλα τα σημαντικά για μένα άτομα, σχεδόν όσα άτομα έχω γύρω μου όλη μέρα έμαθαν για μένα.

Αντιδράσεις καλές και κακές. Τώρα ξέρω τι εννοούσε η Δέσποινα όταν είχε πει στην συνέντευξή της ότι ‘ξαναγεννιέσαι’. Έχει απόλυτο δίκαιο. Δεν ξέρω αν έχω λόγια να περιγράψω το πως νοιώθω.

Αυτή τη στιγμή είμαι 1000 χιλιόμετρα από σπίτι και προσπαθώ να ρίξω ταχύτητα, να ηρεμήσω, να συνειδητοποιήσω τι ακριβώς έγινε τον περασμένο μήνα και να δοκιμάσω να δω πως θα είναι η ζωή μου από δω και πέρα. Διότι είναι βέβαιο πως θα είναι αλλιώς.

Ήθελα να σχολιάσω πολλά πράγματα τις προηγούμενες μέρες αλλά δεν είχα διάθεση, αλλά τα κείμενά μου δεν μου άρεσαν.
Μόλις πνάσω λίον εν να τα σχολιάσω όμως.

Comments on: "Αυτός ο μήνας…" (1)

  1. ουλλα εννα μια χαρα

Σχολιάστε

