ο γιός του Άρη

στο προηγούμενο επεισόδιο

Ήρτεν του βαρετή τζαι ασήκωτη λαλεί ο δμ3κ η επιδημία του coming out. Σήμερα εμπήκα τζαι γιω στο κλαπ.

Ο κύβος ερρίφθη.

Ο Ψ. ξέρει. Έμαθεν το σήμερα το πρωί. Είχαμεν μιαν πολλά ωραία έξοδο, ένα περίπατο, τζαι είπαμεν πολλά πράματα. Κυρίως φιλοσοφικές συζητήσεις.

Εφηεν για θκιο λεπτά τζαι ήρτεν. Έξερα ότι ήταν η ώρα. Έπρεπε να το κάμω. Με τον ένα ή τον άλλο τρόπο, έπρεπε να τελειώσει τούτη η ιστορία. Έτρωεν με πολλά.

Έκαμα του μιαν εισαγωγή για την εμπιστευτικότητα. Τζαμέ επίαμεν πολλά καλά.
Τζαι μετά, έν έξερα τι να πω. Δεν έθελα να χάσω το στοίχημα των πρωτότυπων ανακοινώσεων. Έχασα το. Ήταν, με διαφορά, η πιο δύσκολη έξοδος από την ντουλάπα μου μέχρι τώρα. Σε ούλλες είχα έννοιαν, στες παραπάνω πολλήν, αλλά σε τούτην εθώρουν τι ήταν να γινεί μετά. Τζίνην την ώρα εχαθήκαν τζαι οι δημιουργικότητες, τζαι οι καινοτομίες, τζαι τα χιούμορ.

Τελικά, είπα του το απότομα. Θκιο λέξεις. Οι θκιο πιο δυνατές που του είπα ποττέ. Ίσως τζαι οι τελευταίες.

Είμαι gay.

Ευτυχώς είχαμε χρόνο μπροστά μας. Ευτυχώς δεν έφυεν, είχα το λιν έννοιαν.
Δεν με επίστευκε. Δεν έβλεπε πως δεν είναι επιλογή. Δεν έβλεπε πως μπορεί να είναι φυσιολογικό. Έθελε να πιαστεί πας τούτα που πιστεύκει.
Έθελα να ξέρει ότι δικαιούται τα. Έλυσα του όσες απορίες μου είπε. Επήα πίσω, πολλά πίσω, για να τον βοηθήσω να δει. Έκαμα ότι εμπορούσα.

Τωρά, χρειάζεται τον χρόνο του για να δει πως θα το χειριστεί. Διώ του τον. Είμαι, ακόμα, αισιόδοξος.

Είπα του ότι έχει κάθε δικαίωμα να κρατήσει τες απόψεις του τζαι να θκιαλέει ποιους θα έχει και πόσο κοντά του.

Αλλά, είπα του τζαι ότι δεν δέχουμε να υποβιβαστεί η σχέση μας. Είπα του ότι έχει τον χρόνο του αλλά εάν καταλήξει στο να αποστασιοποιηθεί τζαι να με ανέχεται δίπλα του, τότε προτιμώ να το τελειώσουμε τέλεια. Ήμουν έτοιμος να λουθώ τα κλάματα αλλά εκάμαν μας δυνατούς, οι άντρες εν κλαίν, ειδικά μπροστά που άλλους τζαι ειδικά μπροστά που άντρες.

Είδωμεν.

Πάντως ήταν καλή η ώρα μου. Ή θα δει το πόσο ωραία επεράσαμεν ή θα έχω να θυμούμαι μιαν πολλά ωραία τελευταία έξοδο…

Ψ., ότι και αν αποφασίσεις, ευχαριστώ. Εγώ εν να είμαι πάντα τζαμέ.

Comments on: "Ο κύβος ερρίφθη" (5)

  1. μπραβο σου επηρες φορα σημαινει εισαι ετοιμος. Ο Ψ ιντα που σου λοατε?

  2. Εν ένας πάρα πάρα πολλά καλός φίλος, τα τελευταία 10 χρόνια…

  3. […] μήνες απ’ όταν του το είχα πει, απ’ όταν έκανα ένα από τα δυσκολότερα coming out μου. Στην αρχή ήταν πολύ περίεργη η φάση. Μετά, έστρωσε. […]

  4. Κασάφης said:

    Έχω περιέργεια να μάθω τι έγινε μετα απο 5 μήνες!!!!!!!!!!

Σχολιάστε

