ο γιός του Άρη

Μετά που έχουμε περπατήσει την μισή Λευκωσία…

Ζ: Κ. μου, ξέρεις που τα πάεις έτσι καλά με τα μυστικά…

Κ: Ναι…

Ζ: Θέλεις ένα;

Κ: Καλό…

Ζ: Ε… Ξέρεις που όλα τα αγοράκια που σε κάμνουν παρέα καταλήγουν ερωτευμένα μαζί σου…

(ακούω την καρδία της να κτηπά, θωρεί χαμέ, ένεν σίουρη αν μπόρει να αντέξει ακόμα έναν φίλο να την ερωτεύκεται)

Κ: Ε; Είσαι ερωτευμένος μαζί μου;

Ζ: Όι

(ούφ… λαλεί η καρκιά της τζαι κάμνει να πνάσει)

Ζ: Εν περί τούτο το θέμα όμως…

Κ: Είσαι ερωτευμένος με κάποιαν; Ποιά ένει; Ποιά ένει;

Ζ: Ναι… Ε, έν είμαι τζαι εν θα είμαι ερωτευμένος με κάποιΑν.

Κ: Ε, ποιος ένει; (ρωτά με ταχύτητα, μετά σταματά για λίγο, συνειδητοποιεί τι έγινε και λέει) Μα… είσαι gay;

Ζ: Ναι

Κ: Τέλεια! (αρκέφκει τζαι πιά ίshα πάνω ούλλο χαρά…) Είμαι πολλά χαρούμενη για σένα…

Ζ: Χα; χαρούμενη;

Κ: Καλό… (άτε πάλε το «καλό») Χαρούμενη που μπόρεις να το πεις, χαρούμενη που μου το είπες εμένα… Είσαι εντάξει με τούτο; Ενοχλεί σε η… κατάσταση;

Ζ: Όχι, όχι πλέον. Τωρά ξέρω ότι ένεν δικό μου το πρόβλημα. Όποιον ενοχλεί, ας το λύσει μόνος του.

Κ: Μπράβο! Είσαι… είσαι… πάνω ή κάτω;

Ζ: Δεν πιστεύκω στο «πάνω» τζαι στο «κάτω». Πιστεύκω ότι ο κάθε άνθρωπος, ανεξαρτήτως άλλων χαρακτηριστικών, κάμνει με τον ή την σύντροφό του μόνο όσα νοιώθει άνετα να κάμει.

Κ: Ποιος εν ο τύπος σου;

Ζ: Ε… Δεν είμαι σίγουρος αν έχω τύπο…

Κ: Ήντα καλά που είσαι γκέι… Πάντα έθελα έναν γκέι φίλο… Αλλά εσύ εν καταλάβεις που ρούχα… Έν τζαι να μου κλέψεις κανέναν φίλον, ένεν;

Ζ: Φίλον που μπόρω να σου κλέψω, είσαι σίουρη ότι τον θέλεις;

Κ: Σωστά.

—————–

Τι γίνεται ρε παιθκιά μαζί μου…;

Κάποιος να με σταματήσει…

Επήρα πολλήν φόρα.

Comments on: "Περπατώ, περπατώ μες το δάσος…" (4)

  1. Θκιαβασμένη η Κ, ξέρει τζιαί τα πάνω κάτω χαχα. Σιγά ρε Ζέφυρε… Λάου-λάου…. Προσεκτικά.

  2. >Κ: Μπράβο! Είσαι… είσαι… πάνω ή κάτω;
    «Στην μέση».
    (Ντάξειν, χαμηλού επιπέδου αλλά το trolling τζυλά στο γαίμαν μου)

    Τούτη η επιδημία coming out μόνον για καλόν μπορεί να είναι. Τζιαι ας μου ήρτεν βαρετή τζιαι ασήκωτη εμέναν.

  3. […] του βαρετή τζαι ασήκωτη λαλεί ο δμ3κ η επιδημία του coming out. Σήμερα εμπήκα τζαι γιω στο […]

  4. Πόσο δίκαιο έχεις ρε Χρίστο…

Σχολιάστε

