ο γιός του Άρη

60 ΛεπτάΔεν αντέχω να μην σχολιάσω κάποια πράγματα από την εκπομπή του κ. Τσουρούλη σχετικά με τα δικαιώματα των ομοφυλοφίλων.

Αρχίζω από την απουσία της εκκλησίας. Θα ήθελα πάρα πολύ να πείσω τον εαυτό μου ότι η εκκλησία απουσιάζει διότι ξέρει ότι δεν έχει λόγο. Δεν νομίζω ότι αυτό είναι αλήθεια. Να μου το θυμηθείτε, η εκκλησία θα κτυπήσει και θα κτυπήσει δυνατά. Και μπορεί να το κάνει, και θα το κάνει.

Παραμένοντας στα της εκκλησίας, προχωρώ στο εισαγωγικό βίντεο. Λέει ο ιερέας ότι ‘είναι παρά φύσιν’ όμως μετά λέει’ δέχομαι ότι μπορεί να υπάρξει λόγο προβλήματος, φυσιολογικά, ερμαφρόδιτοι ή περισσότερες αυξημένες ορμόνες’. Το σχόλιο είναι γεμάτο επιστημονικές ανακρίβειες ΑΛΛΑ ο κάθε λογικός άνθρωπος μπορεί να δει την λογική ασυνέπεια μεταξύ του παρά φύσιν και του φυσιολογικά.

Ας δούμε τα πρόσωπα της βραδιάς ένα ένα.

==============

==============

Αρχίζω από τον κ. Άριστο Τσιάρτα(;), προϊστάμενο της Αρχής κατά του Ρατσισμού και Εκπρόσωπο της Επιτρόπου Διοικήσεως.

Η παρουσία του ήταν πάρα πολύ καλή. Μίλησε απλά και ξεκάθαρα. Έθεσε το Δικαίωμα στην Μη-Διάκριση που είναι μια τόσο ωραία ατάκα που τα έχει όλα μέσα και που δύσκολα θα μπορέσει κανείς να την αμφισβητήσει. Ξεκαθάρισε ότι τα περί ασθενειών δεν ανταποκρίνονται στην αλήθεια και ανέφερε, νομίζω πρώτος, το ότι υπάρχουν νέες μορφές οικογένειας. Ξεκαθάρισε και το ότι ο γάμος ομοφυλοφίλων δεν θα επηρεάσει τους γάμους ετεροφυλοφίλων. Έκανε μια μεγάλη νομικού τύπου αναφορά που δεν είμαι σίγουρος αν ο μέσος τηλεθεατής κατάλαβε απόλυτα αλλά σίγουρα έπιασε το νόημα, ότι η νομική σκέψη είναι υπέρ. Τα περισσότερα μάλλον απαντήσεις σε ανακρίβειες που φημολογούν ‘κάποιοι’ ήταν. Υπενθύμισε το ότι μας πήρε 10 χρόνια να συμμορφωθούμε με την απόφαση Μοδινός εναντίων Κυπριακής Δημοκρατίας. Πολύ σημαντικό σημείο. Και, τέλος, ανέφερε ότι στα επίπεδα αντιπροσωπευτικότητας των ομοφυλοφίλων σε κρατικό επίπεδο εμείς, μαζί με την Βουλγαρία, είμαστε στον πάτο.
Σε γενικές γραμμές ήταν πολύ καλός. Γνώστης και διατεθειμένος να απαντήσει έντονα, όσο τουλάχιστον του επιτρέπει η θέση του.
Όταν ο αντρέας τον πίεζε να πει πόσα παράπονα είχαν, ανέφερε 6 περιπτώσεις που μελετούνται για ομοφοβικό λόγο και νομίζω και υποπτεύομαι ότι ο αντρέας είναι ο κατηγορούμενος. Αν αληθεύει αυτό είναι πολύ καλό. Να κάνω και εγώ μια τέτοια καταγγελία;

==============

==============

Πάω στον Θεολόγο της βραδιάς. Ο κ. Θεόδωρος Κυριακού ήταν αδιαμφισβήτητα η έκπληξη της βραδιάς. Φυσικά, ο άνθρωπος είναι θεολόγος και δεν νομίζω ότι ανέμενε κανείς ότι θα είχε τις θέσεις του Πιτσιλίδη.

Ξεκαθάρισε ότι οικογένεια και γάμος σημαίνει παιδιά. ΑΛΛΑ, είπε ότι πιστεύει ότι δεν είναι επιλογή η ομοφυλοφιλία. Είπε ότι είναι υπέρ ενός συμφώνου συμβίωσης. Είπε ότι πιστεύει ότι τα άτομα που το επιλέγουν είναι ‘πολύ λίγα’ με ένα ύφος έλεγε ‘κανείς’, δεν καταλαβαίνω γιατί είναι τόσο δύσκολο να πει κάποιος ‘κανείς δεν επιλέγει’. Είπε ότι θα μας πει μετά τι έκανε ο Παϊσιος που είναι άγια πηγή της εποχής μας στην συνάντησή του με ένα ομοφυλόφιλο, δεν μας είπε τελικά. Μίλησε λίγο για την κατάσταση στα σχολεία κάτι που είναι πολύ μα πολύ υπέρ του. Προσπάθησε να κατευθύνει το κίνημα προς το σύμφωνο συμβίωσης και μίλησε κατά της ‘καραμέλας της Ευρώπης’. Διαμαρτυρήθηκε για τα στατιστικά αντιπροσωπευτικότητας και του φαίνεται πολύ δύσκολο να φανταστεί ότι κάποιος ικανός δεν θα αναλάβει ένα πόστο λόγω του σεξουαλικού του προσανατολισμού. Ξέρετε κ. Κυριακού, θεωρούσα ότι η θεολογία δεν είναι επιστήμη διότι ξεκινά θέτοντας πράγματα ως δεδομένα και διότι οι απόφοιτοι της δεν έχουν γενικό επιστημονικό υπόβαθρο. Όταν μίλησες στην αρχή έκαμα να αλλάξω άποψη διότι προφανώς γνωρίζεις κάποιες μελέτες για να υποστηρίξεις τους ομοφυλόφιλους σε κάποια θέματα. Όμως, κάπου δαμέ εχάλασες μου τα. Στις κοινωνικές επιστήμες αν θέλουμε να δούμε εάν κάποια ομάδα του πληθυσμού αδικείται δεν θα δούμε αν υπάρχει κανόνας που λέει ότι ‘Οι Χ δεν θα παίρνουν αυτές τις θέσεις’. Θα δούμε το πολύ απλό ερώτημα, αν στον πληθυσμό υπάρχει Ψ% ατόμων Χ, υπάρχει Ψ% ατόμων Χ σε αυτές τις θέσεις;’

==============

==============

Προχωρούμε στον Μεγάλο. Ο αντρέας θεμιστολέους (η απουσία του χαρακτηρισμού ‘κύριος’ πριν από το όνομά του είναι συνειδητή) εκπροσωπεί τον εαυτό του και τις θέσεις του. Εκπροσωπεί και τον Δημοκρατικό Συναγερμό μέχρι αυτός να το αρνηθεί.

Ξεκίνησε ξεκαθαρίζοντας ότι ΈΧΟΥΝ όλα τα δικαιώματα. Ο κ. Τσουρούλης τον ρωτά ‘έχουν ή πρέπει να έχουν’ και λέει ‘έχουν’, το σημειώνω για μετά τούτο. Όμως, λέει, άλλο τα ανθρώπινα δικαιώματα και άλλο τα κοινωνικά δικαιώματα. Τι στο διάολο είναι τα κοινωνικά δικαιώματα; Δεν ξέρω αν διαβάζει κανένας νομικός αλλά σας παρακαλώ, κάποιος να μου εξηγήσει τι είναι τα κοινωνικά δικαιώματα; Δεν έχω ξανακούσει ποτέ αυτό το πράγμα και δεν ξέρω αν είναι λόγω της δικής μου ασχετοσύνης σε θέματα δικαιωμάτων και νομικής ή λόγω του ότι απλά ο αντρέας ήταν δημιουργικός και τα έφτιαξε εκείνη την ώρα…

Το σύμφωνο συμβίωσης, λέει, πρέπει να είναι ανεξάρτητο από τις σεξουαλικές επιλογές και πρέπει να το δικαιούνται και αδέρφια. Χα; Τι λαλείς χρυσέ μου άνθρωπε; Εγώ πρέπει να υπογράψω σύμφωνο με την αρφή μου για να έχει ποια δικαιώματα; Τουλάχιστον ξεκαθάρισε στον νου σου τι θέλεις να πεις τζαι πε το καθαρά. Που εξανάκουσες τούτο το πράμα;

Έβαλεν έξυπνα και την πινελιά του ότι ο γάμος γίνεται για τα παιδιά και γι’ αυτό γίνεται μεταξύ δύο ΜΟΝΟ ατόμων για να οδηγήσει και προς τα εκεί. Κάπου εδώ πήγε να μιλήσει ο Γιώργης και τον διέκοψε για να πει ότι είναι δουλειά των ομοφυλοφίλων να αποδείξουν γιατί και τι θέλουν και ότι θα το δείξει η συζήτηση αν η Επίτροπος είπε ότι υπάρχει πρόβλημα με την νομοθεσία. Είπεν το αγαπητέ μου, ετέλειωσεν, είπεν το. Τζαι αν μπόρεις έβρε τρόπο να αποδείξεις ότι έχει λάθος.

Διαφωνεί κάθετα με το ότι είναι ανθρώπινο δικαίωμα 2 άνθρωποι να μπορούν να παντρευτούν. Εδώ η Δέσποινα προσπάθησε να σχολιάσει τα λεγόμενά του ότι ‘όλοι έχουν ίσα δικαιώματα’ και την διόρθωσε λέγοντας ότι είπε  ‘πρέπει να έχουν’. Θκιάλεξε!

Θεωρεί ότι τα τελευταία 7000 χρόνια ο θεσμός δεν άλλαξε. Ετοιμάζω σχετικό άρθρο για τούτο διότι έδωκεν μου ιδέα.

Αποκαλεί τα παιθκιά που την Accept ως φίλους του, δεν θα ήθελα να ήμουν στην θέση τους, άκου να με πει φίλο του… Αναφέρει ότι ‘οι φίλοι του’ ζητούν ειδικού τύπου γάμο, λαλεί κάτι πράματα από τα οποία δεν έφκαλα νόημα τζαι προσθέτει ότι δεν βρίσκει λόγους σοβαρούς γιατί η κοινωνία πρέπει να θεσμοθετήσει τον γάμο, αυτό τον γάμο ως θεσμό και πρότυπο.Ούτε ‘γω βρίσκω σοβαρό λόγο για το γιατί είσαι στην βουλή, εν να πρέπει να ζήσουμε και οι δύο μας με τούτες τες ελλείψεις…

Εδώ πέφτει το άλλο φρούτο, το φρούτο του πρότυπου, κτυπά καλά και προσεκτικά ο αντρέας.

Επαναλαμβάνει ξανά και ξανά για τούτο το σύμφωνο που δεν ξέρω πως το έχει στον νούν του τζαι λαλεί με πολλά θυμωθκιάρικο ύφος ότι σε καμία περίπτωση δεν πρέπει να είναι ίσο με τον γάμο.

Ενώ ο Κυριακού τονίζει ότι γάμος σημαίνει παιδιά ο αντρέας επιμένει ότι γάμος σημαίνει Άντρας-Γυναίκα.

Θέλει πάρα πολύ να ξεκαθαρίσει ότι κανείς δεν μας υποχρεώνει να κάνουμε κάτι για τους ομοφυλόφιλους, ότι η κοινωνία θα αποφασίσει και αφού κανείς δεν με υποχρεώνει δεν κάμνω τίποτε.

Όταν ο Ρεγγίνος προσπάθησε να σχολιάσει τα του ‘ειδικού δικαιώματος’ που είχε πει ο αντρέας το αρνήθηκε και είπε ότι μίλησε για ‘κοινωνικό δικαίωμα’ και για ‘δυνητικό δικαίωμα’. Εμίλησες όμως και για ειδικό γάμο αντρέα μου… Το βίντεο ξαναπαίζει αν θέλεις.

Προκειμένου να δικαιολογήσει το ότι μπορεί η ομοφυλοφιλία να είναι επιλογή, διερωτάται εάν απαγορεύεται να είναι επιλογή. Έλεος ας πούμεν…! Βαρκούμαι ακόμα τζαι να το σχολιάσω…

Όταν η Δέσποινα ρωτά πως θα επηρεαστούν οι γάμοι ετεροφυλοφίλων την διακόπτει, όπως και όλους όλο το βράδυ, για να της πει ‘τα πάντα’, οι συνέπειες θα είναι καταλυτικές, τα χρηστά ήθη και η ηθική που χρειάζεται μια κοινωνία για να σταθεί στα πόδια της και να προκόψει… Τόσο καταλυτικές θα είναι οι συνέπειες που ούτε μια δεν μπόρεσε να ονομάσει, ούτε μια.

Όταν ο Χρύσανθος τον ρώτησε τι εννοεί για την ηθική αυτός απάντησε ότι σήμερα είναι παράνομο 2 άντρες ομοφυλόφιλοι να αναπτύσσουν… να φιλιούνται και κάτι παραπάνω δημόσια, θα είναι νόμιμο όπως και οι τηλεοπτικές ζώνες και άλλα ζητήματα. Ας πιάσουμε τα πράγματα ένα ένα. Τίποτε απ’ όσα είπε δεν έχει να κάνει με τον γάμο. Κάποιος να μου πει ότι εν ΨΕΜΜΑΤΑ που λαλεί για τα φιλιά τζαι ότι ένεν παράνομο πριν να με πιάει ο πανικός τζαι πάω με μιαν rainbow σημαία πόξω που την βουλήν; (η χρήση της λέξης ψέμματα είναι σκόπιμη, είναι βουλευτής και εάν δεν είναι παράνομο το φιλί πρέπει να το ξέρει πριν να μιλά για νόμους). Επίσης, το κάτι παραπάνω τι σημαίνει; Είδεν ποττέ κανέναν να γαμιέται μες τον δρόμο; άτε να δούμεν, α! Έκαμε φανερό ότι δεν μας θέλει στην τηλεόραση ή μπροστά του.

Μετά εθκιάβασεν πόξω (μπράβο αντρέα μου, ξέρεις να παπαγαλίζεις…) το κείμενο του με την Νέα Υόρκη.

Δεν καταλαβαίνει, λέει, γιατί η Κύπρος πρέπει να υιοθετεί παραδείγματα άλλων χωρών. Μιαν στιγμή… Θκιάλεξε, ναι αν μας πουν οι ξένοι αλλά όχι διότι δεν μας λαλούν αλλά να μεν ακολουθούμε;

Καλά μας εκάμαν λαλεί για τον Μοδινό που μας εθυμώσαν. Δεν ΜΑΣ εκάμαν, εκάμαν σου. Εσύ τζαι οι δικοί σου μες την βουλή εκωλόνατε να πείτε ναι, εσένα τζαι την βουλή σου έπρεπε να απειλήσει η Ε.Ε. ότι εν να σας θκιώξει αν δεν κόψετε τα μουσκουρούθκια τζαι εσύ τζαι οι συναδέλφοι σου εφίατε που την αίθουσα για να μεν ψηφίσετε ναι σε τούτο το νόμο (αν δεν λανθάνομαι).

Διερωτήθηκε για το ποια είναι η Ευρώπη… Τούτο μας έλειπε να πρέπει να εξηγούμε του Συναγερμικού ποια είναι η Ευρώπη!

Και εδώ έφερε και το φρούτο της παιδεραστίας και το ότι οι Πολωνοί απολύουν τους ανοικτά ομοφυλόφιλους από τα σχολεία. Τάχα; Θέλεις να σου πούμεν τζαι ευχαριστώ;

Δεν τον πειράζει, λέει, να έχουμε πολιτικούς ομοφυλόφιλους διότι η πολιτική ασκείται με το κεφάλι και όχι με άλλα μέρη του σώματος. Είναι με πολύ μεγάλη δυσκολία που προσπαθώ να μην γίνω πολύ είρωνας. Καταρχάς, δεν έχω σχεδόν κανένα λόγω να πιστέψω ότι οι πολιτικοί, και δη ο αντρέας, ασκούν πολιτική με το κεφάλι, ότι κι αν σημαίνει τούτο. Κατά δεύτερον, για τούτη την ατάκα που είπε, και για τα όσα κρύβονται πίσω της έπρεπε να διαγραφεί από την Βουλή και να δικαστεί. Τούτο το πράμα είπεν το δύο φορές. Επρόσθεσε μάλιστα ότι οι κοινωνίες δεν δικάζονται. Φυσικά και δικάζονται οι κοινωνίες. Και πολλές φορές χάνουν τζιόλας.

Είναι ύβρις προς την κοινωνία το να την αποκαλούμε ομοφοβική ή οπισθοδρομική. Δεν το δέχεται, ούτε για την κοινωνία, ούτε για τον εαυτό του ούτε για συναδέλφους του.  Πέρσι ελάλεν τους συναδέλφους του ρατσιστές ο ίδιος, για τον νόμο του καπνίσματος. Άλλωστε, εάν υπήρχε μια ύβρις για την κοινωνία σε εκείνο το πάνελ, σίγουρα δεν ήταν ούτε οι του accept, ούτε καν η ομοφοβία της κοινωνίας.

Η γενική του παρουσία ήταν προσβλητική. Διέκοπτε συστηματικά τους συνομιλητές του, συμπεριφερόταν λες και είχε περισσότερο δικαίωμα λόγου από τους άλλους. Είπε και ξε-είπε περισσότερες από μια φορές και δεν έθεσε ΠΟΥΘΕΝΑ σχετικό συγκεκριμένο επιχείρημα. Εκμεταλλεύτηκε παρανοήσεις της πλειοψηφίας ενδυναμώνοντάς τες με άμεσους και πλάγιους τρόπους.

Ήταν τόσο κακός και τόσο λίγο πιστικός (ακόμα και για συμφωνούντες με τις θέσεις του φαντάζομαι) που σκέφτουμαι εάν είναι κόλπο. Ίσως στην πραγματικότητα είναι μέλος του Accept και αυτό να είναι ένα marketing tool για να κάνουν φασαρία και να δείξουν πόσο παράλογα μπορούν να είναι κάποια πράγματα.

==============

==============

Γιώργης και Δέσποινα, Accept LGBT Cyprus.  Τα παιδιά ήταν πάρα πολύ καλά.

Ο Γιώργης κάποιες φορές έδειχνε να χάνει την ψυχραιμία του. Δεν ξέρω αν αυτό επιδρά αρνητικά προς το να πείσει κάποιον αλλά σίγουρα τον καταλαβαίνω. Καλύτερη στιγμή της βραδιάς ήταν ο Γιώργης να θυμώνει του αντρέα που τον διέκοπτε συνεχώς λέγοντάς του να παίρνει σημειώσεις. Εκείνο το ‘να μεν μιλάς μόνος σου, όμορφα!’ ήταν θανατηφόρο. Καλά τον άντεξε.

Η Δέσποινα ήταν εξαιρετική, δεν άφησε τίποτα αναπάντητο και είμαι σίγουρος ότι μπορούσε να πει κι άλλα. Ήταν τέρας ψυχραιμίας και ευγένειας, τόσο που κάθε φορά που την διέκοπτε ο αντρέας τον εξέθετε περισσότερο με την ευγένεια της.

==============

==============

Πάμε γι’ άλλα!

Advertisements

Comments on: "60 λεπτά αποδοχής" (11)

  1. 13:51 το δημοσίευσα, 13:58 δημοσίευσε και ο Ιθάκη-Μαν το πολύ ωραίο δικό του, διαβάστε: ΕΔΩ

    Και ο δμ3κ με την πολύ χρήσιμη πρώτη και ζωντανή ενημέρωση ασχολήθηκε εδώ. Εγώ που άργησα και το είδα από το διαδίκτυο από εδώ πρωτοενημερώθηκα!

  2. Χεχε, νομίζω ο Γιώργης είπε «να μεν μιλούμε ο ένας πουπάνω που τον άλλο, όμορφα».

  3. Να πούμεν μιαν αλήθκειαν. Ο Γιώργης εκατάφερεν κάτι υπεράνθρωπο. Οι πιο πολλοί που εμάς έν θα εμπορούσαμεν να αντέξουμε τόσες λογικές πλάνες τζιαι παραλογισμούς χωρίς να χάσουμεν τη ψυχραιμία μας ούτε για 10 λεπτά, πόσο μάλλον για 60.

    Η εκπομπή σίουρα έδωκεν απλά το έναυσμα. Υπάρχουν πολλά να γίνουν ακόμα.
    Ενημέρωση, ενημέρωση, ενημέρωση.

    Αναρωθκιούμαι όπως έγραψα τζιαι στο τουίτερ αν ο εγωισμός του Θεμιστοκλέους εχώρεν μες το στούτιο ή αν άφηκεν κανένα κομμάτιν έξω.
    «Εγώ δεν διώ γάμους», είπεν, λες τζιαι εζητήσαμεν του οτιδήποτε. Ελάτρεψα την απάντηση της Δέσποινας σε τζιείνη τη φάση.

  4. Στο σημειο που ρωτας για τα κοινωνικα δικαιωματα που ο Θεμιστοκλεους ενομισε οτι ειναι ξεχωριστη κατηγορια, επειδη ειμαι νομικος στα ανθρωπινα δικαιωματα απαντω. Τα ανθρωπινα δικαιωματα χωριζονται σε 2 κατηγοριες.. »Economic, Social and Cultural Rights» και »Civil and Political rights».. Τα social rights (κοινωνικα δικαιωματα) τα οποια ο »εξυπνος» Θεμιστοκλεους σε πρωτη παγκοσμια αποκλειστικη μεταδοση τα μετετρεψε σε ξεχωριστη κατηγορια, ΔΕΝ ειναι ξεχωριστη κατηγορια. Ειναι αναποσπαστο μερος των ανθρωπινων δικαιωματων και παει μαζι με τα υπολοιπα. Δεν ξερω αν το ειπε απο ασχετοσυνη η απο βλακεια, παντως εδω που τα λεμε, ουτε τα υπολοιπα που ειπε κατα τη διαρκεια της εκπομπης ηταν καλυτερα μαργαριταρια απο το συγκεκριμενο. Ο ασχετος ανθρωπος λεει πολλες βλακειες, απλα χρειαζεται καποιον να τα βγαζει στην επιφανεια, με αλλα λογια να τον καμνει ρεζιλι. Οπως ειπαν πολλοι αλλοι και θα συμφωνησω, »ο αγωνας τωρα αρχιζει» !

  5. ”ο αγωνας τωρα αρχιζει”

    Όρτσα τότε!!

    Έχετε και ετεροφιλόφιλους μαζί σας. Είμαστε όλοι μες την ίδια βάρκα. Το άδικο για τον ένα, είναι άδικο για ούλλους. Ο κόσμος πάει μπροστά. Έπεψα κείμενο τζιαι εδημοσιέφτην στον Πολίτη σήμερα. Το αφιερώνω σε όσους γυρεύκουν την δύναμη που τους λείφκεται για να αποφασίσουν να αγωνιστούν.

    Ερώτηση:

    Γιατί εγέμωσεν ο τόπος μπλόγκς ανδρών ομοφιλοφίλων ενώ δεν έχει κοπέλαν που να έχει τολμήσει ακόμα; Το πατριαρχικόν τουπέ του αρσενικού κρατεί ακόμα τζιαι στους ομοφιλόφιλους. Τελικά λέτε οι γεναίτζιες να υποδιαίστερες πραγματικά;

  6. Acera, υπάρχει τουλάχιστον μια κυπραία λεσβία blogger. Η πεταλλούα η λιλά με το purplebutterfly-mg.blogspot.com

    Βέβαια τούτον έν αναιρεί το ππόιντ σου.
    Εγιώ είχα την εντύπωσην ότι οι λεσβίες εν αστικός μύθος.

  7. Πράγματι Χρίστο, έχεις δίκαιο…
    “να μεν μιλούμε ο ένας πουπάνω που τον άλλο, όμορφα”.
    Το ύφος που έχει στο ‘όμορφα’ εν τέλειο! Ένοιωθα το τόσο έντονα ότι κάποιος πρέπει να του θυμώσει λίο, που ήρτεν την κατάλληλη ώρα…

    δμ3κ, πράγματι, εγώ μπορώ να το δηλώσω, ΔΕΝ θα μπορούσα να αντέξω και να αντιδράσω έτσι. Πολλά πιο σύντομα θα γινόμουν πολλά πιο λίο… καλός. Έφερεν μας ούλλους στα άκρα, όχι με τις θέσεις του αλλά με την αγένεια του.
    Τζαι τούτο σχετίζεται τζαι με το άλλο σκέλος του σχολίου σου για τον εγωισμό του τζαι, κυρίως, τον τρόπο που αντιλαμβάνεται την εξουσία του. Τζαι κάτι μου λαλεί ότι ένεν ο μόνος που τους κατέχοντες εξουσία που την είδε κάπως έτσι…

    Αντρέα ευχαριστώ πάρα πολλά για το σχόλιο σου, εν πολλά βοηθητικό. Εάν τα ‘κοινωνικά δικαιώματα’ δεν ήταν τελικά στα ‘ανθρώπινα’ θα έχανα πάσα ιδέα… Μιαν τζαι ξεκίνησες, θέλεις να μου πεις και εάν στα κοινωνικά δικαιώματα συμπεριλαμβάνεται ξεκάθαρα και το δικαίωμα στον γάμο;

    Acera, ευχαριστώ (/ούμεν) για τούτο. Εν πάρα πάρα πολλά σημαντικό το να έχουμε την στήριξη και την βοήθεια και ετερόφυλων (αν δεν κάνω λάθος και στην επιτροπή του accept πρέπει να έχει). Εν σημαντικό πρώτον για να μεν φοάται ο κόσμος ότι εν να ταπελλωθεί αν πει ότι εν υπέρ, δεύτερον για να γίνει ξεκάθαρο ότι ένεν παραξενιές αλλά δικαιώματα τζαι τρίτον, για να μεν τα καταφέρει ο αντρέας να μας πείσει ότι είμαστε όσα λαλεί ότι είμαστε.

    Όσο για τες λεσβίες, έχεις απόλυτο δίκαιο (κάτι μου εθύμιζεν ο αστικός μύθος, ήβρα τι).
    Βέβαια, σε μια συζήτηση μου πρόσφατα είχε πέσει το θέμα ότι ενώ έχουν τα ίδια προβλήματα με εμάς οι λεσβίες είναι λίγο πιο… ανενόχλητες (διότι δεν σπάζουν το πατριαρχικό μοντέλο του ανδρισμού, δεν είναι τόσο μεγάλη απειλή, τζαι φυσικά διότι ο κάθε ετερόφυλος άντρας έχει μια σχετική φαντασίωση). Τούτο θα μπορούσε να σημαίνει λιγότερη πίεση και λιγότερη ανάγκη να την αποφορτίσει σε ένα blog.
    Χωρίς τούτο να σημαίνει ότι δεν ισχύουν και άλλοι λόγοι…

  8. @ Ζέφυρος:
    θα εκπλαγείς, ίσως, αλλά όντως, όταν μας αποκαλούσε «φίλους» ήταν το πιο αηδιαστικό για μένα: οι φίλοι μου είναι λίγοι και διαλεχτοί και, όσο κι αν διαφωνώ μαζί τους κατά καιρούς, μπορώ να κάνω με αυτούς υπέροχες συζητήσεις. Όχι το ίδιο όμως με αυτόν τον τύπο…
    Για την ψυχραιμία, το πρόσεξα κι εγώ και δε μου άρεσε καθόλου, αλλά απλά δεν μπορούσα να συγρατηθώ όλη την ώρα. 😦
    Είχα γράψει από την αρχή, στο πάνω μέρος των σημειώσεων μου, με κεφαλαία γράματα «ήρεμα», αλλά όσο κι αν το κοίταζα, δεν το εφάρμοζα κιόλας… Την επόμενη φορά ελπίζω να είμαι πιο συγκρατημένος.
    @ aceras: φυσικά και χαίρομαι που έχουμε και ετεροφυλόφιλους μαζί μας και όσο πιο πολλοί γίνονται, τόσο πιο πολλή δύναμη αντλούμε. Είναι σημαντικό να καταλάβουμε ότι αυτό το θέμα μας αφορά όλους, ανεξαρτήτως σεξουαλικού προσανατολισμού! Και ευχαριστούμε για τη στήριξη! 🙂
    Όσο για το ‘πατριαρχικό’ που αναφέρεις, είναι δείγμα της απόλυτης καταπίεσης της σεξουαλικότητας της γυναίκας στην Κύπρο, σε όλο τα επίπεδα, πόσο μάλλον στο καυτό θέμα-ταμπού της ομοφυλοφιλίας… Ελπίζουμε με τον καιρό, όλο και περισσότερες γυναίκες να βρουν το θάρρος και τη δύναμη και να εκφραστούν πιο ελεύθερα.
    Και τώρα, πάμε για περισσότερες μάχες…

  9. […] Στόχος ΕΔΩ γίνεται μια συζήτηση σχετικά με τους θρασύτατους πούστηδες που έβαλαν, άκουσον άκουσον, ένα τσολιά στην διαφήμιση της παρέλασης τους, τα καρναβάλια, οι θρασύτατοι, οι άθεοι, οι ανθέλληνες. Αυτοί οδηγούν την Ελλάδα στην καταστροφή, αυτοί κατέστρεψαν την πατρίδα μας, αυτοί πρέπει να ελέγχουν τις άχρηστες κυβερνήσεις, σαν τους Εβραίους στην Αμερική πρέπει να είναι, που τα ελέγχουν όλα. Αυτοί οδηγούν την πατρίδα στον γκρεμό. […]

  10. […] Μαΐου 26, 2010 in UncategorizedTags: homo, κοινωνία ΕΔΩ γίνεται μια συζήτηση σχετικά με τους θρασύτατους πούστηδες που έβαλαν, άκουσον άκουσον, ένα τσολιά στην διαφήμιση της παρέλασης τους, τα καρναβάλια, οι θρασύτατοι, οι άθεοι, οι ανθέλληνες. Αυτοί οδηγούν την Ελλάδα στην καταστροφή, αυτοί κατέστρεψαν την πατρίδα μας, αυτοί πρέπει να ελέγχουν τις άχρηστες κυβερνήσεις, σαν τους Εβραίους στην Αμερική πρέπει να είναι, που τα ελέγχουν όλα. Αυτοί οδηγούν την πατρίδα στον γκρεμό. […]

  11. […] Αντρέας ελάλεν το ότι “ο γάμος των ομοφυλοφίλων στον γρεμό […]

Σχολιάστε

Εισάγετε τα παρακάτω στοιχεία ή επιλέξτε ένα εικονίδιο για να συνδεθείτε:

Λογότυπο WordPress.com

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό WordPress.com. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Twitter

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Twitter. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Facebook

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Facebook. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Google+

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Google+. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Σύνδεση με %s

Αρέσει σε %d bloggers: