ο γιός του Άρη

Είναι 4:38, μόλις έχω μπει σπίτι και είμαι γεμάτος ενέργεια. Γράφω τώρα διότι μετά θα μου περάσει η πώρωση.

Είμαι πολύ χαρούμενος. Διότι τώρα θυμήθηκα γιατί είμαι τόσο αισιόδοξος για το μέλλον. Διότι υπάρχει κόσμος παθιασμένος με την λογική και την τέχνη.

Απόψε πήγα στην μουσική σκηνή Αυλαία στην Λευκωσία. Δεν έπαιζε το συνηθισμένο συγκρότημα της σκηνής. Και αν κατάλαβα καλά ούτε θα ξαναπαίξει.

Κατά τις 12:15 βγήκαν στην σκηνή δύο κοπέλες. 20άρες; κάπου εκεί. Ένα πιάνο, μια κιθάρα, δύο μικρόφωνα και δύο σκαμπά (το σκαμπό, τα σκαμπά). Αυτά χρειάστηκαν. Ήταν ένα πάρα πολύ ωραίο άνοιγμα της βραδιάς. Καλή διάθεση, πολύ ωραία τραγούδια (έντεχνο, ή «κλαμούρικα» όπως θα έλεγε μια φίλη). Θα μπορούσα να τις ακούω όλο το βράδυ. Πάρα πάρα πολύ καλές φωνές.

Ακολούθησαν τα 21Grams. Η μουσική τους δεν είναι το νούμερο 1 στις επιλογές μου. Ναι, αυτό το είδος δεν είναι το αγαπημένο μου. ΌΜΩΣ 1, τους απόλαυσα. Όμως 2, εκάμαν με να σούζω την κελλέν μου (εν ότι πιο κοντινό σε χορό μπορώ να κάμω). Όμως 3, είχαν πάθος (εκάμναν σεξ με την κιθάρα τζαι το μικρόφωνο) τζαι εμεταφέραν μου το. Είπαν και δύο δικά τους τραγούδια που μου άρεσαν απρόσμενα… Πάρα πολύ καλή έκπληξη.

Και η μεγάλη έκπληξη ήρθε στο τέλος. Ανέβηκαν στην σκηνή 7 νεαροί (!!! μεγάλος αριθμός για συγκρότημα, μπράβο τους). Μετταλλλάες (metallλάες) που φαίνουνται που το μίλι. Εσυστήθηκαν ως ‘Σηματοδότες’, heavy metall και ενίοτε λαϊκών, συγκρότημα. Και μετά άρχισαν να τραγουδούν. Έντεχνο. Και ελληνικό ροκ.
+ 1. Εν ομορφούλιες
+ 2. Η έκπληξη που μας εκάμαν με το είδος την μουσικής
+ 3. Οι επιλογές στην μουσική
+ 4. Οι εξαιρετικές φωνές που μπορούσαν να αποδώσουν μεγάλα ονόματα με μεγάλη επιτυχία.
+ 5. Οι πολύ καλές επιδώσεις (όχι ότι θα ήξερα) στα μουσικά όργανα.
+ 6. Το πολύ κέφι και η καλή χημεία.
+ 7. Οι τύποι, ειδικά οι τραγουδιστές και περισσότερο ο ένας από τους δύο, είναι πραγματικά show men. Απόλαυσα μουσική και γέλασα όσο δεν γέλασα εδώ και καιρό. Πραγματικά, μου έφτιαξαν την διάθεση.

Νοιώθω ότι ο συνδυασμός των 3 συγκροτημάτων ήταν με διαφορά (ή by far όπως λαλούμεν τζαι στα Ελληνικά) η καλύτερη συναυλία που είδα εδώ και πάρα πάρα πολύ καιρό. Νοιώθω ότι ήταν καλύτεροι από το σταθερό συγκρότημα της Αυλαίας. Νοιώθω ότι ήταν τα καλύτερα 10Ε που έδωσα εδώ και καιρό. Νοιώθω χαρούμενος που η νεολαία μας είναι τόσο μα τόσο ταλαντούχα και παθιασμένη (ναι, και ‘γω είμαι νεολαία αλλά δεν είμαι ταλαντούχος).

Έμεινα εκεί μέχρι τις 4:15 τα ξημερώματα και ούτε που το κατάλαβα. Σας ευχαριστώ πολύ παιδιά.

Υ.Γ.: Ερχόμενος σπίτι, Σάββατο, 4 η ώρα, δεν συνάντησα καθόλου αστυνομία, έστω για αλκοτέστ… Που ήταν άραγε η αστυνομία;

Υ.Γ.2: Σηματοδότες, χρειάζεστε επειγόντως μια σελίδα στο myspace με τα τραγούδια σας ή έστω κανένα καλό βίντεο στο youtube


Σχολιάστε

