ο γιός του Άρη

Ξέρετε την Ξένια; Η Ξένια η Κωνσταντίνου είναι, άκουσον άκουσον, Μέλος του  Πολιτικού Γραφείου της ΝΕΔΗΣΥ…

Εάν έβλεπα κάπου τούτο τον τίτλο το πρώτο πράμα που θα έρκετουν στον νου μου είναι ότι εν ‘κομματόσσυλον’. Τι να κάμω; Έχω τζαι εγώ τες προκαταλήψεις μου… Βέβαια αναγνωρίζω ότι εν προκαταλήψεις τζαι προσπαθώ να τες ελέγξω παρόλο που τα δεδομένα με επιβεβαιώνουν συνήθως (έτσι για να διαχωριστώ που τον κ. Αντρέα).

Ε, λοιπόν η Ξένια εβοήθησεν με να σπάσω τούτην την προκατάληψη (καλάν, εν λίον που την έσπασα αλλά σιγά σιγά).

Για όποιον δεν το ξέρει η Ξένια απάντησεν. Η απάντηση είναι στο Facebook εδώ τζαι έβαλεν την τζαι ο Κυπρολέον εδώ.

Πραγματικά δεν το επίστευκα τούτο που έβλεπα. Ούτε το επερίμενα.

Τούτες τες μέρες νοιώθω πολλήν θυμό. Περνώ πολλές ώρες πάνω που το computer απλά για να δω αν θα απαντήσει κανένας. Αλλά δεν το επερίμενα.

Η Ξένια, λοιπόν, έβαλεν τες γνώσεις της, έβαλεν τον νούν της, έβαλεν τις συγγραφικές της δεξιότητες, έβαλεν το όνομά της τζαι την θέσην της ως υπογραφή.

Η Ξένια δεν έγραψεν ένα κείμενο για να αποστασιοποιήσει το κόμμα που τις θέσεις. Δεν επροσπάθησεν να γλιτώσει το κόμμα που την  ζημιάν (υποθέτω). Η Ξένια μίλησε σωστά τζαι εθύμωσεν. Εθύμωσεν σαν εμέναν. Επιτέθηκεν του τζαι εκάλεσεν τον να αναλάβει τες ευθύνες του.

Τζαι εμέναν τωρά ο νους μου πάει αλλού. Εγώ τωρά σκεφτούμαι «Γιατί ρε μαλάκες την Ξένιαν έσσιετε την στην ΝΕΔΗΣΥ (με τα κομματόσσυλα) τζαι τον άλλον στην βουλήν;»

Τζαι τωρά δεν μιλώ μόνο για την Ξένια αλλά για την κάθε Ξένια που έχει το κάθε κόμμα. Χώνεις τον άλλον στην τάδε επιτροπή να σου κάμνει τες δουλειές τζαι να ξεσκατώνει τα σκατά σου τζαι βάλεις τον κάθε άσχετο (εν άλλες λέξεις που μου ήρταν στον νουν αλλά είπα να πω ‘άσχετο’ για να μεν βάλω μπιιιπ) στες θέσεις τες σημαντικές.

Πόσους βουλευτές έχουμε; 50-100; Να πιστέψω έν έσσει 100 πλάσματα μες τα 6 κόμματα που να σκέφτουντε με τον νουν τους τζαι όι με το εγχειρίδιο του κόμματος;

Βάρτε τους πάνω να πνάσει το βλαντζίν μας. Να έχουμεν την κελλέν μας ήσυχη ότι  οι φόροι μας εν παν του πεταμάτου αλλά κάποιος μας γλέπει.

Τζαι τωρά δεν μιλώ μόνο για το θέμα που εξεκίνησε τωρά. Είμαι σίγουρος ότι η Ξένια, τζαι η κάθε Ξένια, εν πολλά πιο άξια να εν στην βουλή παρά τον Αντρέα, τζαι τον κάθε Αντρέα.

Μπάβο Ξένια. Είμαι σίουρος ότι όσο αυτονόητο μου μοιάζει τούτο που έκαμες ως υποχρέωση, αλλότοσο δύσκολο ήταν το να βάλεις το όνομα σου τζαι να σταθείς απέναντι που τους δικούς σου. Ευχαριστώ.

Δυστυχώς, ενώ η Ξένια μιλά, λαλεί τα σε αυτιά που πάσχουν από τουλάχιστον σοβαρή βαρηκοΐα. Το κόμμα, το επίσημο κόμμα, κάμνει την πάπιαν. Ακριβώς ότι θα κάμω τζαι ‘γω στες επόμενες εκλογές.

——

Οφείλω να πω ότι τζαι άλλες παρατάξεις, όπως ο Αγώνας Η.Β., εκαταδικάσαν τες πελλάρες πράγμα που εκτιμάται και λαμβάνεται υπόψιν. Όπως τζαι αν το δεις όμως, το να είσαι που τους αππέσω εν πιο δύσκολο.

Ξένια, αν σε ενοχλεί η δημοσίευση τούτου του κειμένου ή αν σου προκαλεί προβλήματα, πε μου τζαι είμαι πρόθυμος να το κατεβάσω. Ένοιωσα τα τζαι έθελα να τα πω αλλά δεν θέλω να δυσκολέψω τούτο που κάμνεις. Μεν με παρεξηγείτε, δεν την ξέρω προσωπικά την κοπέλα και μάλλον δεν θα το δει ποττέ διότι πολλά χάνονται στον μαγικό κόσμο του διαδικτύου’ αλλά εν τζαι ξέρεις ποττέ.

Comments on: "Γιατί η Ξένια είναι στην ΝΕΔΗΣΥ;" (11)

  1. Εδιαχώρισεν τζαι το επίσημο ΔΗΣΥ την θέσην του

    http://www.disy.org.cy/default.asp?id=688&ItemID=869&rcid=73&pcid=72&cid=73

  2. Αχα…

    Κοίτα, διαχωρισμό δεν το λαλείς.
    Λαλείς το πολλά πράματα, αλλά διαχωρισμό όχι…

  3. Ξένια said:

    Τώρα τι να σου πω; Σ ευχαριστώ και σου υπόσχομαι ότι κανένας Θεμιστοκλέους δε πρόκειται να με κάνει να σκάσω! :)))

  4. Σχολιάζω στου κυπρολέοντα την ανακοίνωσην του ΔΗΣΥ.
    http://gaycypriot.blogspot.com/2010/04/blog-post_29.html?showComment=1272578290003#c1175036865529276085

  5. Θεϊκό το «Ακόμα τζαι οι εκθέσεις του γυμνάσιου παίζει να έχουν παραπάνω συνοχήν που τις ανακοινώσεις των κομμάτων.»
    Εν τραγικό το πόσο δίκαιο έχεις…

  6. Ξένια, Go!

    Ξέρεις, εν πολλά ενδιαφέρον το ότι έκαμες τούτο το σχόλιο. Δεν θα ασχοληθώ με το τι σημαίνει σε επίπεδο επικοινωνίας κόσμου – κομμάτων (αλλά σημαίνει πολλά!).
    Τούτο με την ‘φίμωση’ ενώ δεν εσχολιάστηκε που κανένα νομίζω ότι εν κάτι που φοούνται ούλλοι. Διότι κακά τα ψέμματα το κατεστημένο εν συμφωνεί με τούτες τες απόψεις αλλά έχει και την δύναμη να τες ποκάτσει… (ή τουλάχιστον είχεν την μέχρι πρόσφατα…)

  7. Κασάφης said:

    Είμαι κι εγώ ενεργό μέλος στην Φοιτιτική Παράταξη Πρωτοπορία. Όταν είδαν το φώς της δημοσιότητας οι δηλώσεις του κ. Θεμιστοκλέους εξοργίστηκα. Το πρώτο πράγμα που σκέφτηκα ήταν, φέυγω, δεν ανήκω εδώ εγώ. Μού πήρε λίγο καιρό και το σκέφτηκα αρκετά. Άμα δεν συμφωνείς με κάτι προσπαθείς να το αλλάξεις, η φυγή θα ήταν ίση με την ανοχή, γι’ αυτό θα μέινω εδώ, αν δεν περάσω εγώ ο ίδιος τα μηνύματα που πρέπει δεν θα περιμένω να γίνουν απο μόνα τους.

    • Κασάφη, σε ευχαριστώ πολύ έγραψες το σχόλιό σου. Όπως λέω και στο κείμενο είμαι έντονα προκατειλημμένος προς τα άτομα που δραστηριοποιούνται στες κομματικές νεολαιίστικες παρατάξεις και δυστυχώς οι προκαταλήψεις μου επιβεβαιώνονται συνεχώς έτσι έχω ανάγκη που-και-που να μου θυμίζει κανένας ότι εν απλά προκαταλήψεις.

      Καλά έκαμες τζαι έμεινες. Έτσι εν να αλλάξουν τούτα τα πράματα. Όταν τούτοι που πιστεύκουν στην αλλαγή δεν παραιτούν. Και χαίρομαι που ξέρω ότι ακόμα και σε κόμματα με τέτοιες δηλωμένες θέσεις και ‘αρχές’ υπάρχουν άτομα που σκέφτονται ακόμα.

      (Ελπίζω πραγματικά ότι δεν λαμβάνεις ως προσβλητικά προς εσένα ή τους συναγωνιστές σου τα σχόλιά μου για τις κομματικές παρατάξεις αλλά δεν μπορώ παρά να είμαι ειλικρινείς με τις εντυπώσεις, τις απόψεις και τις προκαταλήψεις μου)

  8. Κασάφης said:

    Φίλε μου,

    Η ειλικρίνια είναι βασική αρχή για μένα προσωπικά και το εκτιμώ που πράττεις τοιουτοτρόπως.
    Δυστυχώς ή ευτυχώς αν δεν συμμετέχουμε στα κοινά, στα δεδομένα του σήμερα, δεν θα μπορέσουμε να περάσουμε καμιά καινοτομία, απλά με το να δειλώνουμε επαναστάτες και δεν μιλώ για σένα προσωπικά μην με παρεξηγήσεις. (Εξάλλου εχω δεί κάπου να αναφέρεις οτι άσκησες το εκλογικό σου δικαίωμα και με χαροποίησε ιδιαίτερα).
    Ανήκω στη συγκεκριμένη παράταξη λόγο ιδεολογίας, αυτό δεν σημαίνει οτι είμαι κανένας φανατικός και ξέρω πόσο δύσκολο είναι να με πιστέψει κάποιος.

    Στην παρούσα φάση νοιώθω ιδιαίτερη χαρά και ικανοποίηση γιατι 5 βασικά μέλη του ΔΗΣΥ: τρείς βουλευτές Ο κ. Στυλιανίδης, ο κ.Τορναρίτης και η κ.Κυριακίδου και οι δύο Ευρο-Βουλευτές του ΔΗΣΥ: ο κ.Κασουλίδης και η κ.Θεοχάρους τοποθετήθηκαν επίσημα υπέρ του συμφώνου συμβίωσης που είναι ένα κάποιο πρώτο βήμα. Παράλληλα είχαμε την θετική τοποθέτηση της Ξένιας κι επίσης την θετική προσέγγιση του κ.Πιτσιλλίδη.
    Ο επίσημος ΔΗΣΥ τοποθετήθηκε εναντίον και δεν με εκπλήσσει καθόλου. Δεν είναι σε θέση ο ΔΗΣΥ να χάσει την εύνοια της εκκλησίας. Δεν έμαθα να κρύβομαι πίσω απο το δάχτυλο μου και εχω αρκετή επίγνωση του τι συμβαίνει γύρω μου (ή δεν θέλω να εθελοτυφλώ μπορείς να το διατυπώσεις κι έτσι).

    Πλησιάζουν όμως οι επερχόμενες βουλευτικές εκλογές κι όταν η ACCEPT δραστηριοποιηθεί όσο πρέπει, θα καταλάβουν τα κόμματα για τι ποσοστό μιλάμε και πόση ζημιά θα μπορούσαν να πάθουν. Εκεί θα έχουμε αναθεώρηση απόψεων ή τουλάχιστον αυτό θέλω εγω να πιστεύω και θα κάνω οτι μπορώ και μέσο της ACCEPT να πετύχει τούτος ο στόχος.

    (ΜΕ ΤΟ ΣΥΜΦΩΝΟ ΣΥΜΒΙΩΣΗΣ ΓΙΑ ΝΟΜΙΚΟΥΣ ΚΑΙ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΚΟΥΣ ΛΟΓΟΥΣ ΔΙΑΦΩΝΩ ΚΑΘΕΤΑ, ΕΙΜΑΙ ΥΠΟΣΤΗΡΙΚΤΗΣ ΤΟΥ ΠΟΛΙΤΙΚΟΥ ΓΑΜΟΥ)

    • Δεν έχω να σχολιάσω τίποτε άλλο πέραν του ότι το σχόλιό σου με αφήνει αισιόδοξο (όχι τόσο για τις πιθανότητες ο ΔηΣυ να αψηφήσει την εκκλησία όσο για την παρουσία ατόμων σαν εσένα στον κομματικό κόσμο)

  9. […] Όι πρόσωπα. Αλλά πας το ίδιο ψηφοδέλτιο εν η Ξένια (ναι, τούτη η Ξένια) τζαι ο Αντρέας (ναι, τούτος ο Αντρέας) με τον […]

Σχολιάστε

