ο γιός του Άρη

Πέρασα πάρα πολύ ωραία.

Ήμασταν μόνοι μας, μια μικρή παρέα. Μαζεμένοι σε ένα σπίτι. Χωρίς καμία περιττή παρουσία. Παίζαμε ένα ωραίο παιχνίδι και γελάγαμε με τη ψυχή μας.

Κάποια στιγμή έγειρα πίσω. Ήταν μια μαγική στιγμή.

Ήταν εκείνη η ώρα που διερωτάσαι αν θα ήθελες ο χρόνος να σταματήσει.

Ήταν εκείνη η στιγμή που σκέφτεσαι ότι… ότι αυτό που ζεις είναι η ευτυχία.

Και μετά διερωτήθηκα, για πόσο θα κρατήσει; Πότε θα φύγουμε; Πότε θα απομακρυνθούμε; Πότε θα γεράσει η ψυχή μας; Ήταν μια ανόητη σκέψη. Περιττή. Ήταν η περιττή παρουσία της βραδιάς. Τόσα και τόσα περάσαμε. Τόσα χρόνια. Τίποτε δεν μπόρεσε να μας εμποδίσει, να μας χωρίσει. Γιατί να φοβάμαι τώρα;

Όμως, αν το μάθουν; Ή μάλλον όταν το μάθουν;

Διότι, είτε θέλω να το παραδεχτώ είτε όχι, εκείνη η στιγμή στερείτο κάτι. Στερείτο αλήθειας. Και οφείλουμε όλοι σε αυτή την παρέα την αλήθεια.

Ονειρεύομαι εκείνη την μέρα… Σε πολλά χρόνια… Όταν οι ζωές μας θα είναι αλλιώς. Όταν θα έχουμε όλοι καθήκοντα, δουλειές που μας αρέσουν, συντρόφους, παιδιά και χρόνια πολλά στις πλάτες μας.

Ονειρεύομαι εκείνη την μέρα… Σε πολλά χρόνια… Όταν οι ζωές μας θα είναι όμοιες. Όταν θα καθόμαστε μόνοι μας, μια μικρή παρέα, εμείς και τα άτομα που αγαπάμε, μαζεμένοι σε ένα σπίτι. Χωρίς καμία περιττή παρουσία. Να παίζουμε ένα ωραίο παιχνίδι και γελάμε με τη ψυχή μας. Και θα είμαστε όλοι εκεί.

Και θα είμαι και ‘γω εκεί. Με τον σύντροφό μου, με ένα σύντροφο μου. Και με τα παιδιά μου. Αχ, με τα παιδιά μου…! Θα τα βαφτίσουν οι φίλοι μου, και κάποιος θα είναι ο κουμπάρος μου, όλοι θα είναι οι κουμπάροι μου.

Και θα είμαστε το ίδιο φίλοι, σαν σήμερα…

Τίποτα δεν θα μας χωρίσει….
Πολλά θα μας ενώσουν, πολλά θα μας ενώνουν.

Comments on: "Στιγμές αλήθειας" (1)

  1. Κασάφης said:

    ΠΟΣΟ ΣΕ ΝΟΙΩΘΩ ΡΕ ΦΙΛΕ!!!!!!!!!!!!!!!

Σχολιάστε

