ο γιός του Άρη

Πιστεύω ότι όλοι εξαρτόμαστε από κάτι. Δεν είναι δυνατόν να μην συνδέεσαι με κάτι, οτιδήποτε, σε σημείο εξάρτησης.

Το κόλπο είναι να το ξέρεις και να μπορείς να το περιορίσεις. Όχι απαραίτητα να το καταργήσεις, απλά να το ελέγχεις. Να το κρατάς στα όρια στα οποία δεν σου προκαλεί λειτουργικές δυσκολίες.

Εγώ μόλις ανακάλυψα ότι είμαι εξαρτημένος στο κινητό μου τηλέφωνο. Το σοκ ήταν μεγάλο. Το ξέχασα σπίτι και όταν το ανακάλυψα απέκτησα μια ωραιότατη ταχυκαρδία. Δεν μπορούσα να ηρεμήσω. Δεν μπορούσα να σκεφτώ κάτι άλλο. Δεν μπορούσα να συντονιστώ με το περιβάλλον μου. Ούτε την ώρα δεν έβρισκα.

Πρέπει να βρω τρόπο να το ξεπαιράσω. Δεν μου αρέσει να είμαι εθισμένος σε κάτι τέτοιας φύσης…

Σχολιάστε

